مجله آموزشی آنلاین نکات طراحی دکوراسیون و تکنیک های خانه داری

در این سایت می خواهیم با هم نکاتی را یاد بگیریم تا زندگی بهتر و زیبایی داشته باشیم.

مجله آموزشی آنلاین نکات طراحی دکوراسیون و تکنیک های خانه داری

در این سایت می خواهیم با هم نکاتی را یاد بگیریم تا زندگی بهتر و زیبایی داشته باشیم.

بهترین قالب فروشگاهی وردپرس رایگان

چطور بهترین قالب فروشگاهی وردپرسی را انتخاب کنیم؟

تا اینجا متوجه شدیم که وردپرس نسبت به CMS های دیگر چه مزیت هایی دارد حال به بررسی سوال اصلی بپردازیم که چطور بهترین قالب وردپرسی فروشگاهی را انتخاب کنیم. بهتر است قالبی را انتخاب کنیم که ویژگی های زیر را داشته باشد:


عملکرد قالب وردپرسی فروشگاهی

یک قالب وردپرسی فروشگاهی باید عملکرد درستی برای خرید کاربر داشته باشد به عبارت دیگر مراحل خرید و ثبت سفارش تا پیگیری سفارش توسط مشتری به سادگی امکان پذیر باشد و مشتری سردرگم نشود. تجربه کاربری و خرید لذت بخش از مهمترین نکات در انتخاب یک قالب فروشگاهی وردپرسی است.


به طور مثال در یک قالب فروشگاهی لوازم آرایشی وردپرسی نیازی به دریافت ایمیل نیست و اصلا قابلیت مقایسه کاربردی ندارد و فقط موجب سردرگمی مخاطب می شود.

 

مقیاس پذیری و قابل توسعه بودن

یک فروشگاه اینترنتی وردپرسی باید قابل توسعه و مقیاس پذیر باشد. فرضاً شما در شروع کار برخی قابلیت ها مثل علاقه مندی ها یا مقایسه را نیاز ندارید و بعد از مدتی نیاز به بروزرسانی و توسعه قالب فروشگاهی خود دارید و اگر قالب شما قابل توسعه نباشد و توسط برنامه نویسان رمزنگاری شده باشد به مشکل بر میخورید. پس هنگام انتخاب قالب فروشگاهی وردپرسی خود قابل توسعه بودن را در نظر بگیرید.


سرعت قالب وردپرسی

یکی دیگر از فاکتورهای مهم در انتخاب بهترین قالب وردپرسی فروشگاهی، سرعت آن است. بسیاری از قالب های فروشگاهی به دلیل فروش تجاری، امکانات بالا و چند منظوره ای را ارائه می کنند تا برای هر نوع فروشگاه اینترنتی قابل استفاده باشد و به همین دلیل فایل های بلا استفاده زیادی در سایت بارگذاری می شود و سرعت سایت بشدت کند می شود. سعی کنید قالب فروشگاهی مختص فروشگاه خود انتخاب کنید تا سرعت خوبی را تجربه کنید.


معایب قالب های رایگان و آماده وردپرس

قالب های وردپرسی رایگان، کرک شده و قالب های آماده تجاری در بازار موجود است اما این قالب ها نسبت به قالب های وردپرسی اختصاصی که توسط شرکت های معتبر طراحی می شود معایبی دارد که در ادامه برخی از این معایب را بررسی می کنیم:


قالب های رایگان در بسیاری از سایت ها دیده می شوند.

زمانی که از قالب های آماده و رایگان استفاده می کنید باید آمادگی حملات سایبری را داشته باشید. قالب های آماده بصورت تجاری به فروش می رسند و کدهایی دارند که بسادگی در اختیار همه قرار دارد. یکی از راه های نفوذ به سایت توسط هکرها، اطلاع از نحوه کدنویسی سایت است. پس اگر امنیت سایت برای شما مهم است قالب های آماده تجاری شده و قالب های فروشگاهی رایگان گزینه مناسبی نیستند.


قالب های رایگان کرک شده معمولا دارای مشکل سفارش سازی هستند.

معمولا قالب های رایگان در ابتدا خوب کار می کنند، اما زمانی که می خواهید در زمان سفارش سازی تغییراتی اعمال کنید، با مشکلات زیادی همراه هستند و در صورتی که قالب شما پریومیوم باشد امکان سفارش سازی دارید و می توانید آن را شخصی سازی کنید. 


این نکته را نیز در نظر داشته باشید که در قالب های فروشگاهی رایگان کرک شده امکان آپدیت و بروزرسانی وجود ندارد و پس از گذشت مدت زمانی با بروزرسانی وردپرس این قالب ها دچار مشکل می شوند و با نسخه جدید همخوانی ندارند و باید به تهیه یک قالب جدید برای وب سایت خود فکر کنید.


تغییر قالب فروشگاهی وردپرسی آماده یا تجاری شده وابسته به شرکت توسعه دهنده است.

وقتی یک قالب آماده تجاری شده را از سایت های فروش قالب تهیه می کنید به دلیل رمزنگاری شدن این قالب ها امکان توسعه و تغییر برای شما میسر نیست و شما برای هر گونه تغییر یا اعمال امکانات سفارشی به شرکت توسعه دهنده آن قالب وابسته خواهید بود. پس اگر قابل توسعه بودن قالب برایتان مهم است به سراغ قالب های تجاری نروید.


قالب رایگان ممکن است کپی از سایت های دیگر باشد.

علاوه بر مشکلات کاربردی قالب های آماده، ممکن است قالب توسط سایتی که می خواهید آن را دریافت کنید، طراحی نشده باشد و کپی سایت های دیگر باشد. 


در صورتی که قالب کپی شده به صورت اختصاصی برای یک سایت طراحی شده باشد، احتمال بروز مشکلات حقوقی نیز وجود دارد؛ زیرا ممکن است سایت هزینه بالایی برای طراحی قالب خود پرداخت کرده باشد و در صورت قرار دادن بر روی سایتتان، می توانند از شما شکایت کنند.

click  here


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد