مجله آموزشی آنلاین نکات طراحی دکوراسیون و تکنیک های خانه داری

در این سایت می خواهیم با هم نکاتی را یاد بگیریم تا زندگی بهتر و زیبایی داشته باشیم.

مجله آموزشی آنلاین نکات طراحی دکوراسیون و تکنیک های خانه داری

در این سایت می خواهیم با هم نکاتی را یاد بگیریم تا زندگی بهتر و زیبایی داشته باشیم.

هدف از روز جهانی بهداشت قاعدگی چیست؟

برای مدت ها صحبت از عادت ماهیانه و دوره قاعدگی حرفی ممنوعه بود و هستند زنان و دختران بسیاری که تجربیات و خاطرات دردناکی را از این دوران دارند اما می بایست آن ها را در کنجی تاریک به خاک بسپارند. جامعه بشریت بسیار پیشرفت داشته اما هنوز هم باز این مساله برای زنان زیادی در جای جای این کره خاکی چالش برانگیز است و دچار محدودیت های بهداشتی و فرهنگی زیادی هستند.


هدف از تعیین یک روز جهانی به عنوان روز جهانی قاعدگی این است که بتوانیم روزی این پدیده طبیعی را عادی جلوه دهیم و بسیاری از نظرات منفی افراد را تغییر داده و صحبت در موردش را از تابو بودن خارج سازیم.


در این یادداشت بیشتر در مورد اهمیت بهداشت قاعدگی صحبت خواهیم نمود نکات مهمی در خصوص رعایت بهداشت قاعدگی را بیان می نماییم.


پریودی یا قاعدگی چیست؟

این دوره در دختران بین سن 8 تا 16 سالگی شروع می شود و وابسته به نوع اقلیم و ژنتیک تا انتهای دهه 50 زنان ادامه دارد. از نظر بیولوژیکی هر ماه سلول های دیواره رحم زنان فرو می ریزد و دفع این سلول ها از بدن با درد و خونریزی همراه است. این چرخه باروری معمولا 28 روزه است و بصورت میانگین بین 5 تا 7 روز ادامه دارد.


هدف از روز جهانی بهداشت قاعدگی چیست؟

در روز 28 می سال 2014 بود که یک موسسه آلمانی خصوصی عام المنفعه رویدادی را با هدف توجه به بهداشت قاعدگی زنان برگزار نمود و این حرکت تا به امروز تداوم داشته و سازمان های بین المللی متعددی مانند یونیسف و سازمان ملل متحد نیز وارد این رویداد شدند. حالا چرا تاریخ 28 ام ماه می انتخاب شده است؟ دلیل انتخاب این است: چرخه پریودی عموما 28 روزه است و مدت زمان بصورت میانگین 5 روز طول می کشد، که ماه می پنجمین ماه سال میلادی است.


برای مدت ها زنانی که خونریزی قاعدگی داشتند را نجس و نحس خطاب می کردند و به آن ها بسیار سخت گرفته می شد و احساس گناه و شرم زیادی را همه زنان از دختران نوجوان گرفته تا زنان میانسال تجربه کرده اند. اما جهان این روزها درصدد است تا این دیدگاه ضد جنسیتی را تغییر دهد.

https://tadbir24.ir/fa/news/123535/

مدیریت بهداشت در دوران پریود یا عادت ماهانه زنان

مدیریت بهداشت در دوران پریود یا عادت ماهانه زنان بسیار مهم است. چه دختر نوجوانی هستید که به تازگی این روزها را تجربه می کنید و چه بانوی میانسالی که سالها تجربه عادت ماهوار را دارید؛ مطالعه این یادداشت و مدیریت دوران پریودی از جنبه های مختلف به شما پیشنهاد می شود.


در جامعه و فرهنگ ما با توجه به اینکه روز به روز در حال مشاهده پیشرفت های متعددی هستیم؛ اما هنوز هم صحبت از قاعدگی و خونریزی زنانه یک تابو به حساب می آید. همین مساله منجر شده که زنان و دختران بسیار زیادی مخصوصا در مناطق محروم و دچار فقر فرهنگی و بهداشتی در معرض آسیب های جدی بهداشتی از نظر جسمی و روحی قرار بگیرند.


هنوز هم هستند دخترانی که برای تهیه و خرید پدهای بهداشتی دچار استرس و نگرانی می شوند و برخی افراد نیز از روی خجالت یا شرم وسایل بهداشتی را داخل نایلون مشکی قرار می دهند. همین عدم آگاهی و نداشتن اطلاعات بهداشتی کافی، باعث شده زنان زیادی در وضعیت خوبی قرار نداشته باشند و سلامت شان به خطر بیافتد.


محصولات بهداشتی مناسب استفاده کنید

خوشبختانه محصولات بهداشتی متنوعی برای این روزها وجود دارد. می توانید با امتحان کردن هر کدام توجه شوید که کدام یک از آن ها مناسب شما است یا نه! نکته مهم این است که؛ هر محصولی را که انتخاب می کنید حواستان باشد که در بازه زمانی های خیلی کم آن را تعویض کنید این کار سلامت و بهداشت تان را تضمین می کند.

شورت زنانه زیبایی بدن خانم ها را دو چندان می کند و علاوه بر پوشانندگی بدن باید برای سلامتی نیز نکاتی در انتخاب آن رعایت شود. آلت تناسی زنان بسیار متفاوت از مردان است و باید مراقبت های خاص خود را داشته باشد. به عنوان مثال از شورت هایی که از جنس مناسب هستند و باعث ایجاد قارچ و باکتری نمی شوند استفاده کنید و همیشه باید ابتدا به فکر سلامتی خود باشید.


برخی از این شورت ها فقط زیبایی دارند و نمی توان از این مدل ها در طول روز استفاده کرد چرا که از نظر جنس و طراحی راحت و مناسب نیستند و فقط باید چند ساعت از آنها استفاده کرد مثل کفش های پاشنه بلند که فقط برای مراسم های بخصوصی استفاده می شوند و بعد از مراسم پادرد می آورند.


خرید شورت توری زنانه که یکی از زیبا ترین و جذاب ترین نوع شورت های زنانه است را می توانید در نیلاتن تجربه کنید.


البته اگر از شورت های توری برای مصرف روزانه و همیشگی استفاده می کنید توصیه می کنیم که به جای شورت های توری زنانه؛ شورت نخی را امتحان کنید و راحتی را از اندام های خود نگیرید و برای زیبایی و تنوع می توانید از شورت های توری استفاده کنید.


عدم استفاده زیاد از صابون

محصولات شستشو واژن متنوعی در داروخانه ها وجود دارند که غالبا در استفاده آن ها ضرورتی وجود ندارد. در روزهای قاعدگی سعی کنید برای شستن خود صرفا فقط از آب استفاده کنید. در صورت نیاز به شوینده ها، حتما از صابون های ملایم و فاقد عطر استفاده کنید.

اطلاعات بیشتر را اینجا بخوانید

نکات مهم در انتخاب و خرید انواع شورت زنانه

نکات مهم در انتخاب و خرید انواع شورت زنانه


به سراغ رنگ های شاد و روشن بروید و دست از رنگ های تیره بکشید. شما با شورت زنانه شیک با رنگ جذاب و خیره کننده روابط خود با پارتنرتان را متحول خواهید نمود. رنگ های سفید، زرد، قرمز، سبز و آبی را جایگزین رنگ ها مات تیره مانند مشکی دودی و خاکستری کنید.

سنت شکنی کنید و به سراغ شورت های فانتزی مدل جدید بروید. خوشبختانه صنعت لباس زیر بانوان روز به روز در حال تولید مدل های جدید و متنوع است. شورت های لامبادا بندی یا شورت فاق باز و این مدل  ها  را برای یک بار هم که شده امتحان کنید.

شورت لامبادا زنانه فانتزی ترین نوع شورت است و برای تحریک بیشتر طراحی و تولید شده اند و این نوع شورت ها طرفدار بسیار زیادی در بین خانم ها دارند.

حتما حتما در انتخاب و خرید شورت، لباس خواب و کاستوم نظر و سلیقه همسرتان را جویا شوید و با هم به سراغ فروشگاه های اینترنتی لباس زیر زنان مانند فروشگاه نیلاتن بروید و دوتایی به انتخاب لباس زیر بپردازید.

ست های فانتزی و عروسکی بدن نما را انتخاب کنید. این مدل های شورت لامبادا پارچه کمتری دارند و با استفاده از بند، گیره و مرواید جذابیت خاصی به به اندام تان می بخشند.

در انتخاب لباس زیرتان حتما در ابتدا رضایت و روحیه خوب خودتان در اولویت باشد و سپس از همسرتان نظرخواهی کنید و سلیقه او را نیز به کار ببرید.

برخی از اندام های خود را پوشیده نگه دارید تا حس کنجکاوی پارتنرتان را تحریک نمایید. این گزینه را می توانید با پوشیدن لباس های کاستوم جذاب نیلاتن تجربه نمایید.

روانشناسی رنگ ها در انتخاب لباس زیر زنانه


مهمترین فاکتور در انتخاب و خرید شورت های زنانه و لامبادا رنگ بندی است. دنیای رنگ ها بسیار پیچیده تر از این حرف هاست و نکات و رازهایی برای گفتن دارد. هنگام انتخاب انواع لباس زیر زنانه به این نکات روانشناسی رنگ توجه داشته باشید.


روانشناسی رنگ آبی


رنگ آبی نماد آرامش و انرژی مثبت است و از صلح درونی و آرامش ذاتی نشات می گیرد. در صورتی که می خواهید در نگاه همسرتان شاهزاده ای جذاب و آرام باشید؛ پیشنهاد نیلاتن تهیه یک ست شورت و سوتین آبی رنگ جذاب است.


روانشناسی رنگ قرمز


قرمز منبعی از شور و هیجان و عشق است. برای نشان دادن اشتیاق خود به رابطه حتما از رنگ قرمز استفاده کنید. پیشنهاد ما به بانوان گرامی تهیه یک یا دو دست لباس زیر و لباس خواب قرمز رنگ فانتزی است.


روانشناسی رنگ زرد


اگر طرفدار رنگ های شاد و پرنشاط هستید باید بدانید که علاوه بر رنگ قرمز، رنگ زرد نیز نماد شادی و هیجان است. رنگ زرد به طور چشمگیری احساسات را برانگیخته می کند. نظرها را به سرعت به سمت خود جلب می نماید.


روانشناسی رنگ نارنجی


رنگ نارنجی نیز از رنگ های شاد و هیجانی است. نماد شور، عشق، شیفتگی و تحریک است. لباس زیری با رنگ نارنجی حس اشتیاق و اعتمادبنفس شما را افزایش می دهد و مانند افراد ماجراجو پر از هیجان خواهید شد.

https://www.modara.ir/fa/news/209214/

خرید اینترنتی انواع نیم تنه ورزشی و سوتین های ساده و اسپرت

1- حفاظت از بافت سینه ها

پوشش نیم تنه در قسمت سینه ها کافی است. بافت بالا تنه سینه ها بدون هیچ عضله ای است و هر کدارم از 15 الی 20 بخش تشکیل شده اند. این بافت ها همگی به یکدیگر متصل هستند و نیاز به حمایت و پشتیبان دارند. بافت ها حساس بوده و هنگام ورزش کردن احتمال آسیب دیدن وجود دارد. وظیفه اصلی نیم تنه ورزشی زنانه حفاظت از این بافت ها است.


2- کاهش دردهای عضلانی احتمالی

سوتین نخی و اسپرت در بین خانم های مسن و خانم های ورزشکار محبوب تر است. البته که خانم های جوان هم در روزهای گرم تابستان ترجیح می دهند که از سوتین نخی استفاده کنند. سوتین های نخی انواع مختلفی دارد که معمولا نوع اسپرت آن ها بصورت نیم تنه است. سوتین ورزشی اسپرت از کل قسمت بالاتنه محافظت می کند. پشت کتف و شانه ها را در بر می گیرد و از کشش عضلات این قسمت و بروز دردهای احتمالی جلوگیری می کند. کارکرد دیگر آن، عملکردی مانند قوزبند است و مانع از خم شدن های زیاد به سمت جلو می شود.


3- جلوگیری از کمر درد

همانطور که می دانید در اجرای حرکات ورزشی، قرار گرفتن در حالت صحیح بسیار مهم است. قرار داشتن در شرایط درست از بروز درد و کشیدگی عضلات جلوگیری می کند. از طرفی دیگر سینه ها خود دارای وزن هستند و به کمر فشار وارد می کنند. سوتین ورزشی مناسب و یا پوشیدن نیم تنه زنانه وزن سینه ها را کنترل کرده و اندام شما را در حالت صحیح نگه می دارد. از این رو از ایجاد دردهای مزمن ورزشی جلوگیری می کند. ستون فقرات شما در بهترین حالت خود قرار می گیرد.


4- کمک به زیبایی فرم اندام شما

امروزه نیم تنه های ورزشی مانند یک تاپ زیبا و جذاب طراحی می شوند و شما با پوشیدن آن نیازی به پوشیدن کاور یا لباس ورزشی دیگری ندارید و جذابیت اندام تان را دوچندان می کند. البته جنس نیم تنه ها بسیار عالی و حالتی کشسانی دارند که برخی از معایب اندام تان را پوشش می دهد و به شما در انجام فعالیت های ورزشی تان انگیزه دوچندان می دهد و مانند محرک عمل می کند.


آشنایی با انواع نیم تنه ورزشی زنانه

نیم تنه ها انواع مختلفی دارند و برای هر ورزشی بسته به نوع فعالیت ورزشی متفاوت هستند. به عنوان مثال نیم تنه ای که برای ورزش یوگا پوشیده می شود قطعا با مدلی که برای ورزش دو میدانی است تفاوت های فاحشی دارد.


سه نوع نیم تنه وجود دارد: نیم تنه با حمایت کم، با حمایت متوسط و در نهایت نیم تنه با حمایت زیاد که هر یک را به اختصار در ادامه معرفی خواهیم نمود.


نیم تنه با کمترین حمایت

این نوع نیم تنه ها پشتیبانی کمی از سینه ها داشته و بیشترین کارایی شان ویژگی انعطاف پذیری بالایی است که دارند. به راحتی کش می آیند و مناسب برای انجام حرکات کششی بالا تنه هستند. در تمرینات یوگا بهترین گزینه برای لباس ورزشی، پوشیدن یک نیم تنه ورزشی با حمایت کم است.


نیم تنه با حمایت متوسط

برخی از ورزش ها هستند که در آن ها شما فعالیت نسبتا شدیدی را ندارید. ورزش هایی مانند: ایروبیک، دو آهسته، پیاده روی، دوچرخه سواری و... نیم تنه های با حمایت متوسط از بافت سینه در برابر پرش ها و حرکات متوسط پشتیبانی می کنند.


نیم تنه با بالاترین حمایت

ورزش های دو میدانی، کراس فیت، فیت نس و... فعالیت هایی سنگین به شمار می آیند و تمرینات سنگین و پرفشاری دارند. بالا تنه و سینه ها نیاز به حمایت بیشتر نسبت به سایر ورزش ها دارند. بهترین گزینه پوشیدن یک نیم تنه ورزشی با حمایت بالاست.


خرید اینترنتی انواع نیم تنه ورزشی و سوتین های ساده و اسپرت

هدف اصلی استفاده از نیم تنه ورزشی و سوتین های اسپرت و ورزشی صرفا تنها داشتن یک تیپ و استایل جذاب نیست. بر تن داشتن این مدل لباس ورزشی از به وجود آمدن ناهنجاری های عضلانی، بیماری ها و حساسیت های پوستی و دردهای عضلانی جلوگیری می کند و همچنین در برخی موارد به اصلاح فرم بدن و شانه ها کمک می کنند.

https://www.alefbakhabar.com/fa/news/117703/چرا-باید-هنگام-ورزش-نیم-تنه-بپوشیم

نکات ست کردن اصولی استایل زنانه

نکات ست کردن اصولی استایل زنانه

در استایل خوب داشتن نیازی نیست که حتما لباس های گران قیمت را خریداری کنید. شما با لباس های معمولی و ارزان خود نیز در صورتی که بدانید چه رنگ هایی را با هم بپوشید و از چه اکسسوری هایی استفاده کنید، می توانید تیپ و استایل متفاوت و خاص خود را داشته باشید.


ست کردن جوراب با کفش

خرید جوراب فانتزی ساده و طرح دار نوعی اکسسوری به شمار می آید که بمنظور پوشش پا استفاده می‌شود. با توجه به جنسیت، کاربرد، رسمیت و رنگ، انواع متنوع جوراب تولید می شود. این نکته را مدنظر داشته باشید که جوراب را باید با شلوار خودتان ست نمایید.


در هنگام انتخاب و خرید جوراب زنانه، در ابتدا به مقدار نخی که در الیاف آن به کار رفته است توجه کنید. جوراب ها در انواع مختلفی تولید می شوند. پارچه پنبه ای قدرت جذب رطوبت بالایی دارد، گردش هوا در آن به خوبی صورت می گیرد و البته وزن سبکی دارد به همین دلیل از در تولید جوراب از پنبه بیشترین استفاده را می شود.


جوراب های نایلونی و پلی آمید نیز در بازار وجود دارد که خاصیتی کشسانی دارند و همچنین بسیار و نرم و لطیف هستند.


نکات ست کردن جوراب با کفش

کفش های کتانی را با جوراب های کالج و یا ساق کوتاه بپوشید که لبه ندارند و از کفش بیرون نمی زند. اگر کفش نیم بوت یا چکمه دارید، ابتدا شلوار جین تنگ یا شلوار لگ جذب را بپوشید سپس جورابی ساق دار را آزادانه بر روی شلوار بپوشید در نهایت کفش را پا بزنید. البته طول ساق جوراب از قد کفش بلندتر نباشد.


ست کردن براساس رنگ و طرح لباس

در زمان ست کردن لباس و انتخاب استایل در ابتدا باید به رنگ و طرح پوشاک خود توجه نمایید. یک اصل مهم وجود دارد، این است که؛ طرح های مختلف پارچه را در کنار هم استفاده نکنید. به این صورت که در استایل تان دو المان طرح دار آن هم کنار یکدیگر نپوشید. به عنوان مثال: پارچه چهارخانه را با روسری گل دار اصلا نمای جالبی ندارد و به جای روسری گل دار از یک شال یا روسری ساده تک رنگ استفاده نمایید.


در مورد رنگ ها نیز همین گونه است. بهترین استایل رنگ ها، ترکیب رنگ های مکمل با یکدیگر است. به عنوان مثال رنگ آبی و نارنجی – سبز و قرمز اگر به درستی ست شوند، جذابیت زیادی را به تیپ تان می بخشند.


خرید اینترنتی انواع لباس زیر زنانه، جوراب و لباس راحتی نیلاتن

فروشگاه اینترتی لباس زیر زنانه نیلاتن اهداف بزرگی دارد و قصد دارد با ارائه بهترین و با کیفیت ترین پوشاک بانوان با قیمتی مناسب، ارزش واقعی بانوان را به آن ها نمایش دهد. به منظور حمایت از حقوق شما عزیزان تخفیف های دائمی و دوره ای در سایت لحاظ شده است و همینطور یک تخفیف ویژه برای به ثبت رساندن اولین خریدتان.


ما می خواهیم شما به خانواده بزرگ نیلاتن بپیوندید و در کنار هم لحظات شاد و رنگی را رقم بزنیم.


برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص محصولات پوششی برای بانوان به خصوص لباس زیر، شورت و سوتین، شورت زنانه، شورت لامبادا، لباس راحتی بانوان و جوراب زنانه فانتزی می توانید به وب سایت فروشگاه اینترنتی لباس زیر نیلاتن (nilatan.com) مراجعه نمایید و لیست محصولات متنوع را مشاهده نمایید.


نیلاتن


از طریق کانال های ارتباطی زیر به منظور دریافت اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره در خرید محصولات؛ با تیم ما در ارتباط باشید.


ایمیل جهت مشاوره:   nilatanco@gmail.com


تماس و مشاوره تلفنی:  ۰۲۵۳۲۹۱۲۹۲۰


آیدی اینستاگرام: nilatanco@


آدرس پستی: استان قم- میدان شهید صدوقی- خیابان شهید صدوقی – بلوار فردوسی

بیشتر بخوانید