مجله آموزشی آنلاین نکات طراحی دکوراسیون و تکنیک های خانه داری

در این سایت می خواهیم با هم نکاتی را یاد بگیریم تا زندگی بهتر و زیبایی داشته باشیم.

مجله آموزشی آنلاین نکات طراحی دکوراسیون و تکنیک های خانه داری

در این سایت می خواهیم با هم نکاتی را یاد بگیریم تا زندگی بهتر و زیبایی داشته باشیم.

نکات مهم انتخاب کابینت

نکات مهم برای خرید کابینت
رنگی که برای کابینت انتخاب می کنید بسیار مهم است. هرگز بیش از دو رنگ استفاده نکنید. کابینت های دو رنگ یکی از کابینت های امروزی است ، استفاده از رنگ های مکمل باعث جذابیت بیشتر کار شما خواهد شد. برای فضاهای کوچک با نور کم ، می توان از رنگ های روشن و گرم یا ترکیبی از رنگ های سرد و گرم استفاده کرد که پایه اصلی آن رنگ های گرم است. از رنگ های خیلی روشن مانند قرمز ، آبی کربنی و ... استفاده نکنید زیرا این رنگ ها در مدت زمان کوتاهی افراد را خیره می کند و دیگر نمی توانید از لذت دکوراسیون اولیه آشپزخانه لذت ببرید. طراحی کابینت وجود دارد. اما قبل از آن ، شما باید سبک مورد نظر خود را انتخاب کنید.
کابینت ها به طور کلی به دو نوع کلاسیک و مدرن تقسیم می شوند. اما آنها دارای زیر مجموعه هایی نیز هستند. به طور کلی ، قیمت و قیمت اولیه اعلام شده بسیار متفاوت از هزینه و قیمت نهایی است. ممکن است دو دلیل برای این مشکل وجود داشته باشد: اول ، سلیقه خریدار نسبت به انتخاب اولیه به طور قابل توجهی تغییر کرده است. ، این طبیعی است. آره. ثانیاً ، برخی از فروشندگان ابتدا فاکتورهای ساده ای برای جلب مشتری بدون در نظر گرفتن هزینه کل تهیه می کنند و سپس با گذشت زمان هزینه های دیگر را افزایش می دهند که ناخوشایند است. بنابراین ، حتماً از فروشنده انتخاب صحیح فاکتور نهایی را جویا شوید.
کابینت فلزی دکوراسیون داخلی آشپزخانه
تمام کابینت های فلزی تقریباً کابینت منقرض شده هستند. با این وجود ، هنوز در برخی از کابینت ها از فلز برای کاهش هزینه ها استفاده می شود. به عنوان مثال ، افرادی که می خواهند کابینت ام دی اف باشد اما در عین حال می خواهند کابینت از قیمت مناسب تری برخوردار شود ، بدنه اصلی کابینت را فلزی می دانند و فقط می توانند درب را توسط ام دی اف بسازند.
 
ادامه مطلب ...

رنگ بندی کابینت ممبران و نکات مهم انتخاب رنگ

انتخاب رنگ کابینت ممبران رنگ کابینت ممبران بسته به نوع روکش و  سرستون چوبی بکار رفته در دکوراسیون  استفاده شده در آن و سبک کابینت مدرن یا کلاسیک می تواند متنوع و شاد باشد. سبک های کلاسیک کابینت معمولاً از رنگ های خاصی پیروی می کنند یا به عبارت دیگر کابینت های کلاسیک فقط با رنگ های خاص طراحی و ساخته می شوند.

طرح رنگ کابینت ممبران 

 به طور کلی رنگ های شاد و پرانرژی در کابینت های کلاسیک جایی ندارند و این رنگ ها در کابینت های مدرن دیده می شوند. بنابراین اگر دوست ندارید از رنگ های سنگین و کلاسیک در کابینت آشپزخانه خود استفاده کنید ، باید از سبک مدرن در آشپزخانه خود استفاده کنید و مدل های کابینت کلاسیک را بچسبانید.

کابینت های غشای سفید

کابینت های ممبران سفید فضا را گسترش می دهند و در آشپزخانه های کوچک بسیار مفید هستند. همچنین ، رنگ سفید حکاکی های روی کابینت غشایی شما را بهتر نشان می دهد و ظرافت این کابینت غشای سفید قابل توجه تر است.

کابینت غشای سیاه

اگر به دنبال ایجاد جو جامد و جامد هستید ، انتخاب کابینت غشای سیاه به شما کمک خواهد کرد. با کابینت ممبران سیاه رنگ های دیگری مانند میوه ها و غذا ، رومیزی و سایر تزیینات نمایان می شوند و زیبایی دو چندانی به دکوراسیون آشپزخانه شما می بخشند. رنگ مشکی به دلیل تیرگی زیاد فضا را کوچکتر کرده و برای یک آشپزخانه بزرگ مناسب است.

 یکی از مشکلات کابینت های مشکی ، وزن دکوراسیون آشپزخانه است که کابینت های ممبران مشکی به دلیل حکاکی این وزن را می شکند و یکی از بهترین گزینه های کابینت های میمیران است. طراحی دیگری نیز وجود دارد آن هم استفاده همزمان از گل منبت چوبی در کنار رنگ های قهوه ای و چوبی است. این ترکیب رنگی در سبک مدرن استفاده می شود.

 گل منبت روما چوب

ادامه مطلب ...

سر ستون منبت کاری چیست؟

سر ستون منبت کاری چیست؟

پایتخت ها در دوران باستان نمادی از تجمل و اشراف هستند. نمونه هایی از زیباترین پایتختهای اشرافی را می توان در تخت جمشید مشاهده کرد. بالای ستون ها نیز به طور مکرر در معماری کلاسیک اروپا دیده می شود و این ساختارها را بسیار نمایان می کند. امروزه از سر ستون ها به طور گسترده در دکوراسیون داخلی و خارجی خانه ها استفاده می شود. وجود سرستون های منبت کاری شده در کابینت های آشپزخانه به سبک کلاسیک بسیار مشهود است و زیبایی و جلوه زیادی را در آشپزخانه ایجاد خواهد کرد.


صفحه سر ستون چوبی و منبت کاری شده کابینت کلاسیک از چوب خام یا MDF ساخته شده است. در کابینت های تمام چوبی ، بالای ستون ها با دست کشیده شده و سپس رنگ آمیزی می شوند. در کابینت های ممبران MDF خام توسط دستگاه CNC طراحی و سپس روکش می شود.


سر ستون های منبت کاری شده و همچنین پایه جزیره چوبی روما چوب  از تنوع و مدل زیادی برخوردار است و مشتری می تواند بنا به میل خود آن را سفارش دهد. اگر آشپزخانه شلوغ و دارای دکوراسیون زیاد دوست دارید ، می توانید از انواع ستون های چوبی پر رفت و آمد استفاده کنید. و اگر آشپزخانه خلوت و ساده تری را ترجیح می دهید ، می توانید از مدل های ساده تر با ستون های منبت کاری شده استفاده کنید. سر ستون ها معمولاً از طرح های گل ، اشکال هندسی اسلامی ، سر شیر یا بدن انسان و طرح های هخامنشی ساخته می شوند که هر یک جلوه و جلوه خاصی به فضای خانه شما می بخشد.

  ادامه مطلب ...