مجله آموزشی آنلاین نکات طراحی دکوراسیون و تکنیک های خانه داری

در این سایت می خواهیم با هم نکاتی را یاد بگیریم تا زندگی بهتر و زیبایی داشته باشیم.

مجله آموزشی آنلاین نکات طراحی دکوراسیون و تکنیک های خانه داری

در این سایت می خواهیم با هم نکاتی را یاد بگیریم تا زندگی بهتر و زیبایی داشته باشیم.

دسته بندی لباس زنان و دسته بندی لباسهای محلی ایران

نکات خرید آنلاین لباس زنانه

درست است که در پاراگراف قبل یکی از مزایای مهم خرید اینترنتی را، راحتی خرید و صرفه جویی در انرژی و زمان بیان کردیم؛ اما باز هم سعی کنید که زیاد عجله ای و بی پروا اقدام به ثبت نهایی خرید خود نکنید و به موارد زیر توجه داشته باشید.


در ابتدا و پیش از اقدام به خرید انواع پوشاک زنانه، اندازه های دقیق خود را بدست آورید. مطالعه قسمت راهنمای اندازه گیری به شما در نحوه اندازه گیری بخش های مهم کمک می کند.

مساله بعدی توجه به اطلاعات مربوط به جنس پارچه است. داشتن کمی اطلاعات اولیه از ویژگی های پارچه های مرسوم مفید است؛ به این دلیل که برخی از پارچه ها بعد از شستن چند سانتی آبرفت دارند و کوچک می شوند و همچنین برخی دیگر از پارچه ها شرایط نگه داری و شستن شان متفاوت است.

دسته بندی پوشاک بانوان:

انواع لباس بانوان به دو گروه تقسیم می شود:

پوشش بالاتنه

پوشش پایین تنه

پوشاک بانوان به نسبت آقایان دسته بندی و انواع گسترده تری دارد. همین مساله وسواس خانم ها را در هنگام خرید بیشتر کرده است. بانوان در هنگام خرید باید به نحوه ست کردن لباس مدنظرشان با سایر آیتم های استایلتوجه داشته باشند. استایل خانم ها از آیتم های زیر تشکیل می شود:

پیراهن

شومیز زنانه

بلوز و دامن زنانه

تیشرت

مانتو و شلوار

کت و شلوار

انواع شلوار جین و ساده

شال و روسری

کیف و کفش

لباس محلی آذربایجان

آذربایجان از قدیم الایام مهد فرهنگ، هنر و زیبایی بوده است. استان های آذری زبان هر ساله میزبان گردشگران و مسافران زیادی هستند و به دلیل آب و هوای مطبوع و فرهنگ کهن خود در بین گردشگران محبوب هستند. پوشاک در فرهنگ آذری برای قرن ها نماد فرهنگ و هنر این سرزمین بوده است. در سال های اخیر استفاده از لباس های محلی در زندگی روزمره شهرنشینان کم رنگ شده است اما همچنان رنگ و بوی خود را حفظ کرده و در مراسم و آیین های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. به خصوص دهقانان و عشایر هنوز با همان لباس نیاکان خود ظاهر می شوند که نشان از شجاعت و دلاوری دارد.

  ادامه مطلب ...

چگونه یک استایل شیک و جذاب داشته باشیم؟

زمانی که بخواهیم افراد را در حوزه مد و استایل تقسیم بندی کنیم؛ به دو دسته می رسیم. یک: افرادی که همیشه و در هر شرایطی بدون هیچ گونه قید و شرطی به دنبال مد و ترند روز هستند و از قوانین مد دنیا پیروی می کنند و در مقابل افرادی که هستند برای خود و استایل شخص دارند و از یک اصول خاص شخصی پیروی می کنند.

داشتن یک استایل شخصی نشان دهنده شخصیت و موقعیت اجتماعی افراد است و اینکه بدون توجه به ترندهای روز دنیا لباس بپوشید و البته شیک و جذاب نیز باشید، یک هنر به حساب می آید. در این یادداشت با بیان نکاتی به شما کمک خواهیم نمود که یک استایل شخصی جذاب را برای خود بسازید.

استایل شخصی به چه معنی است؟

استایل شخصی به نحوه ست نمودن و پوشیدن لباس ها با یکدیگر است، مدل مو و آرایش صورت حتی استفاده از یکسری اکسسوری خاص تمامی این موارد با هم یک استایل شخصی را می سازد. به منظور ساخت یک استایل شخصی باید در مورد اصول ست کردن لباس ها و اکسسوری را با یکدیگر اطلاعات درست داشته باشید و در کنار این توانایی را داشته باشید که با توجه به شرایط و شخصیت خود طوری لباس بپوشید که در دنیای مد شیک پوش به حساب بیایید. هماهنگی در لباس ها و المان های استایل بسیار مهم است.

نکات مهم در ساخت یک استایل شخص

سلیقه و شخصیت خود را بشناسید:

اولین مرحله این است که خود را به خوبی بشناسید. یعنی چی؟ به این معنی شخصیت، سلیقه و اندام خود را بشناسید. پاسخ دادن به این سوالات می تواند به شما کمک کند:

چگونه لباس هایی را دوست دارید؟

بیشتر اهل پوشیدن لباس های اسپرت، رسمی و یا کژوال هستید؟

سبک استایل کلاسیک یا مدرن، کدام یک شما را بیشتر جذاب نشان می دهد؟

آیا اهل ریسک کردن هستید یا فردی محافظه کار هستید؟

لباس ها را با یکدیگر ترکیب کنید:

یک پیشنهاد عالی برای ساخت استایلی متفاوت، وارد کردن لباس های طرح دار (راه راه) به لیست شماست. اگر همیشه از چند رنگ خاص مرسوم یعنی همان پالت رنگ های اصلی: رنگ های قرمز، آبی و زرد استفاده می کنید، بهترین زمان برای تغییر است. با شجاعت به سراغ رنگ ها و طرح های متفاوت و خاص بروید. می توانید دو رنگ لباس با دو رنگ مکمل را با هم بپوشید. البته باید حواستان باشد که این رنگ ها و طرح ها در خور شخصیت تان باشد و به شما و استایل تان بیاید. به عنوان مثال می توانید طرح راه راه ساده را با یک کت فلورال (گل دار) ست کنید.


ویژگی های یک شومیز خوب چیست؟

شومیز زنانه لباس خیلی پرکاربردی است و همه خانم ها مثل خود من عاشق شومیز هستند و البته به همین دلیل هم خرید انواع شومیز می می تواند کار سختی باشد. شومیزها رو تقریبا میشه با هر تیپ و استایلی ست کرد و برای هر مناسبتی پوشید؛ به همین دلیل هست که شومیزها اینقدر پرطرفدار هستند. طرح ها، رنگ ها و مدل های مختلف از شومیز در بازار موجود هستند. در این یادداشت قصد دارم با بیان نکاتی به شما کمک کنم تا به راحتی بتوانید تصمیم بگیرید که کدام مدل شومیز مناسب شماست.

انواع مدل های شومیزهای زنانه زیبا و شیک

شومیز زنانه در مدل های و طرح های جدید و به روز تولید می شود؛ یکی از پرکاربردترین لباس های زنانه است. شومیز زنانه معمولی را فرقی نمی کند با هر استایلی چه رسمی، مجلسی می توان پوشید. شومیزهای زنانه شیک تمام نیازهای شما را به عنوان یک خانم شیک پوش رفع می کند.

یک شومیز خوب چه ویژگی هایی دارد؟

بعد از معرفی انواع شومیزهای شیک و ساده بهتر است برویم به سراغ بیان نکاتی که به کمک آنها می توانید شومیز مناسب تان را بخرید.

اگر انتخاب تان شومیز آستین بلند است، توجه داشته باشید سرآستین های شومیز راحت بالا برود و خیلی تنگ نباشد.

وقتی شومیز را پوشیدید بازوها را بر روی هم بگذارید، آیا احساس سفتی یا کشیدگی در قسمت پشت دارید یا نه؟ اگر شومیز در قسمت پشت بیش از حد سفت باشد نشان دهنده سایز نامناسب آن برای شماست.

با پوشیدن شومیز زنانه نباید احساس سنگینی داشته باشید و در آن احساس ناراحتی داشته باشید.

یک نفس عمیق بکشید، آیا نفس کشیدن برای شما وقتی شومیز بر تن دارید سخت است یا نه؟

در گذشته، فلانل یک پیراهن ساده بود که زیر لباس های دیگر پوشیده می شد تا از کثیف شدن لباس های بیرونی که اغلب گران بود، محافظت می کرد. اما امروزه دستمال کاغذی کاربردهای مختلفی دارد و خرید دستمال کاغذی زنانه ارزان قیمت بسیار رایج شده است و خانم ها در مجالس، مهمانی ها و مجالس از دستمال کاغذی استفاده زیادی می کنند.

  ادامه مطلب ...

مزایای خرید اینترنتی انواع پوشاک بانوان

خرید اینترنتی انواع پوشاک بانوان

در عصر حاضر مردم ترجیح می دهند در خانه بمانند و با خیال آسوده زمانی که لیوان چایی یا قهوه شان را در دست دارند وارد فروشگاه های اینترنتی لباس بشوند و با آرامش خرید خود را به ثبت برسانند. در شرایط اقتصادی دنیای امروزی افراد به دنبال یافتن ارزان ترین راه برای خرید اجناس باکیفیت هستند. خرید آنلاین و غیرحضوری با صرفه جویی وقت و دسترسی بیشتر به بازدید از آنلاین شاپ های معتبر، این امکان را به مردم می دهد. در ادامه به بیان برخی از مهمترین مزایایی که خرید اینترنتی برای ما دارد می پردازیم.

راحتی خرید

بشر امروزی همواره به دنبال یافتن راهی است که کارهایش را به راحتی و آسودگی بیشتر انجام دهد. راحتی یک فایده بزرگ در خرید اینترنتی لباس زنانه به شمار می رود. شما پشت کامیپوتر خود نشسته اید و یا اینکه بر روی کاناپه لم داده اید و گوشی هوشمند در دست دارید؛ در این شرایط از فروشگاهی به فروشگاه دیگر می روید و بخش های مختلف سایت (شومیز زنانه، شومیز ساده، تونیک زنانه، شلوار زنانه و…) را بالا و پایین می کنید تا آنچه که دوست دارید را بخرید. بدون اینکه در سرما یا گرما بیرون بروید و بدون حتی کوچکترین اذیت و احساس ناراحتی!

تنوع در خرید و انتخاب

خرید آنلاین این دسترسی را به شما می دهد که به صورت همزمان به فروشگاه های مختلفی سر بزنید (با مسافت های شهری طولانی) و اگر نتوانستید آنچه مدنظرتان هست را پیدا کنید تنها با یک کلیک ساده به وب سایت بعدی بروید!

مقایسه قیمت انواع لباس ها

بنظر من این امکان می تواند یکی از بهترین مزایایی باشد که خرید اینترنتی در اختیار ما قرار می دهد. اینکه در یک زمان واح،د قیمت یک لباس را بتوانید در چند فروشگاه اینترنتی مشاهده نمایید و سپس با مقایسه قیمت و سایر ویژگی های محصول، بهترین و با کیفیت ترین لباس را انتخاب نمود. در این میان برخی Online Shop ها به مناسبت های مختلف در بازه زمانی های گوناگون جشنواره های تخفیفی خوبی را برگزار می کنند.

پیشنهادات ویژه

رقابت در دنیای دیجیتال مارکتینگ بسیار سنگین و نزدیک بهم است؛ این مساله برخی اوقات می تواند به سود مشتری باشد به این دلیل که فروشگاه های اینترنتی لباس زنانه سعی می کنند تا با برگزاری جشنواره های تخفیفی یا پیشنهادات ویژه، مشتریان و کاربران بیشتری را به سمت خود جذب نمایند. با عضو شدن در باشگاه مشتریان و یا سر زدن مداوم به وب سایت فروشگاه ها می توانید در جریان این پک های تخفیفی قرار بگیرید.

استایل زمستانی با کاغذ مخملی و شلوار جین

ست زنانه کاغذی که اخیراً با شلوار جین و نیم بوت چرمی زنانه پرطرفدار شده است، انتخابی خاص برای تیپ های زمستانی زنانه محسوب می شود.این ترکیب چشم نواز را می توان با کلاه بافتنی زنانه و دامن بلند تکمیل کرد. کت یا کت بلند. به کانون توجه تبدیل شود.

کاغذ ابریشم به سبک نیمه رسمی!

برای مجالس نیمه رسمی، شلوار کاغذ ابریشمی را با شلوار نخی یا دامن ساپورت بپوشید. یکی دیگر از گزینه‌های خانم‌های شیک پوش، یک تاپ ابریشمی آستین بلند همراه با آویز است که با شلوار و پاشنه بلند برای ظاهری به سبک مهمانی ست می‌شود.

  ادامه مطلب ...

کاربرد شومیز در مد و استایل زنانه

کلمه شومیز ریشه در زبان فرانسه دارد (Chemise) و در ابتدا به همین پیراهن های ساده مردانه جلوباز گفته می شد و طیف وسیعی از پوشش های بالاتنه بانوان را شامل می شود: بلوز، تی شرت، ژاکت و …


در حال حاضر شومیز صرفا لباسی زنانه و البته پرکاربرد و محبوب در میان بانوان به حساب می آید. هر یک از خانم ها باید حتما یک عدد شومیز ساده و شومیز مجلسی و شیک را در کمد لباسهای خود داشته باشند. برندهای مختلف بصورت گسترده اقدام به طراحی و تولید مدل ها و رنگ های مختلف شومیز دارند و همین امر کمی خرید و انتخاب شومیز زنانه مناسب را دشوار نموده است. اگر مدلی که انتخاب می کنید با شرایط و موقعیتی که در آن هستید متفاوت باشد، زیاد جالب بنظر خواهید رسید. اگر جنس پارچه شومیز بی کیفیت باشد بعد از چند ساعت که از پوشیدن آن گذشته است، شکل خود را از دست داده و چروک می شود و استایل شما را بد و نامرتب نشان می دهد.

بیاید کمی در مورد رنگ ها و نمادهایی که هستند صحبت نماییم. یک شومیز سفید رنگ که جلوی آن دکمه دار است به شما ظاهری کلاسیک می دهد؛ شما را زیبا، باهوش و زیرک نشان می دهد. شومیز به رنگ آبی مناسب برای موقعیت های رسمی و اداری است. شومیز آبی رنگ شما را بشاش و خنده رو نشان می دهد. اگر به دنبال ظاهری غیرحرفه ای هستید به سراغ خرید شومیزهای شلوغ و طرح دار بروید. شومیزهای پشمی چهارخانه می تواند تکمیل کننده یک استایل زمستانی جذاب باشد.

کاربرد شومیز در مد و استایل زنانه   پیشنهاد ما این است که شومیزهای طرح دار و ساده با رنگ های مختلف را در کمد لباس هایتان داشته باشید که به راحتی با توجه شرایط و موقعیت تیپ تان را کامل کنید.

  ادامه مطلب ...