مجله آموزشی آنلاین نکات طراحی دکوراسیون و تکنیک های خانه داری

در این سایت می خواهیم با هم نکاتی را یاد بگیریم تا زندگی بهتر و زیبایی داشته باشیم.

مجله آموزشی آنلاین نکات طراحی دکوراسیون و تکنیک های خانه داری

در این سایت می خواهیم با هم نکاتی را یاد بگیریم تا زندگی بهتر و زیبایی داشته باشیم.

بهترین زبان برنامه نویسی برای طراحی سایت فروشگاهی

به گزارش محمد نصیری از وبین سئو: بسیاری از مراجعه کنندگان ما که سفارش طراحی سایت دارند؛ به دنبال بهترین زبان برنامه نویسی برای طراحی سایت فروشگاهی هستند و اغلب اولین سوال شان پیرامون این موضوع است. 

آنها به دنبال قالب فروشگاهی هستند که با زبان برنامه نویسی سایت های بزرگ نوشته شده باشد؛ بر این باورند که اگر سایت فروشگاهی شان با جدیدترین زبان های برنامه نویسی نوشته شده باشد، دیگر کار تمام است و جایگاه برتر گوگل برای آنهاست.

همیشه در پاسخ به این مشتریان می گویم که دوستان عزیز، درست است که بهینه بودن قالب فروشگاهی، مانند پی یک ساختمان مهم و تاثیرگذار است؛ اما بعد از آن است که کار اصلی شما شروع می شود.


شما باید به دنبال تولید محتوای قوی برای محصولات خود باشید، باید تکنیک های به روز سئو را بر روی وب سایت خود پیاده سازی کنید. در شبکه های اجتماعی فعالیت داشته باشید و از فروشگاه اینترنتی خود مانند یک کودک نوپا نگه داری نمایید. بعد از آن است که کم کم کودک شما جان می گیرد و به راه می افتد و شما می توانید نتایج زحمات و صبر خود را مشاهده نمایید.

  درست است که راه اندازی یک وب‌سایت فروشگاهی امروزه بسیار مهم و ضروری است. به شما دسترسی به بازارهای گسترده داخلی و حتی جهانی را می دهد و نفوذتان در بازار بیشتر و عمیق تر شده و می توانید با تحت تاثیر قرار دادن مشتریان و مخاطبان آمار فروش خود را روز به روز بیشتر کنید؛ اما در نظر داشته باشید که این امر به سادگی و یک شبه بدست نمی آید. به اصطلاح “گاو نر می خواهد و مرد کهن”


به همین دلیل در این مقاله به بررسی بهترین زبان برنامه نویسی برای طراحی سایت فروشگاهی می پردازیم تا شما بتوانید بهترین سایت فروشگاهی را داشته باشید و بهترین نتایج را کسب کنید.


چرا باید به دنبال انتخاب بهترین و مناسبترین زبان طراحی سایت فروشگاهی باشم؟

فناوری های مختلفی در توسعه وب سایت های فروشگاهی مورد استفاده قرار می گیرد. البته آن ها بر اساس انواع، ویژگی ها، اهداف با یکدیگر متفاوت هستند. انتخاب یک زبان برنامه نویسی متناسب برای توسعه وب سایت های فروشگاهی اهمیت زیادی دارد؛ زیرا در نرخ تبدیل و تجربه مشتری تاثیرگذار است.


زمانی که یک زبان برنامه نویسی مناسبی انتخاب کنید، به دستیابی به موفقیت تجاری و برطرف کردن نیازهای مشتریان کمک می کند. این انتخاب موجب می شود تا مخاطبان یک پلتفرم راحت و کاربر پسند داشته و به تسهیل خرید آن ها به عنوان یک برند کمک کند.


ممکن است زبان های برنامه نویسی جدید برای شروع کار یک برند نوپا مناسب نباشند و پیچیدگی های آن باعث طولانی شدن روند طراحی و سخت شدن کار شود پس فاکتورهای زیادی در انتخاب بهترین زبان برنامه برای طراحی سایت فروشگاهی دخیل هستند و با بررسی این فاکتور می توان بهترین گزینه را انتخاب کرد و بهترین نتیجه را کسب کرد.


معرفی و مقایسه زبان های برنامه نویسی تحت وب برای سایت های فروشگاهی

برای اینکه بتوانید یک وب سایت فروشگاهی طراحی کنید، به شناخت زبان های برنامه نویسی نیاز دارید. به طور کلی در صورتی که یک وب سایت حرفه ای با بازخورد فوق العاده داشته باشید، مشورت کردن با یک برنامه نویس متخصص ضرورت دارد.

 پس شناخت کامل درباره زبان برنامه نویسی، طراحی بهترین قالب وردپرس فروشگاهی را برایتان امکان پذیر می سازد. 

چون در بهترین قالب های وردپرس فروشگاهی طراحی واکنش گرا و یا ریسپانسو بودن بسیار مهم است. 

روز به روز بر آمار کاربران موبایلی افزوده می شود و می بایست قالب سایت به گونه ای طراحی شود که تمامی دستگاه ها نمایشی یکپارچه داشته باشد و تجربه کاربری عالی را رقم بزند.


زبان های برنامه نویسی وب شامل موارد زیر است:


پایتون

مطمئنا نام این زبان برنامه نویسی را بیشتر از سایرین شنیده اید؛ زیرا این زبان در طراحی وب سایت های فروشگاهی بسیار پرکاربرد است. البته بهتر است بدانید که پایتون در ابتدا به عنوان خودکارسازی مطالب خسته کننده مورد استفاده قرار می گرفت؛ اما پس از گذشت مدت زمانی ماهیت اصلی آن مشخص شده و کاربرد گسترده آن به برنامه نویسان اثبات شد.


پایتون بسیار قابل فهم بوده و به پیشرفت حرفه ای وب سایت کمک می کند. همین موضوع به مرور زمان منجر به استفاده از آن در طراحی برخی از وب سایت های فروشگاهی گردید.


در نظر داشته باشید که پایتون به عنوان زبانی چند منظوره، کاربرد دارد و به برنامه نویسی خاصی محدود نیست و کاربرد آن در انواع برنامه ها، تحلیل داده ها، ساخت وب سایت، توسعه برنامه های کاربردی و سایر موارد دیگر است.


جاوا اسکریپت

زبان جاوا اسکریپت (JavaScript) یک زبان برنامه ‌نویسی سمت کاربر است که معمولاً در مرورگرهای وب برای تعامل با صفحات وب و ایجاد افکت‌ ها، اعمال تغییرات پویا (Dynamic) به محتوا و ارتباط با سرور به منظور انتقال اطلاعات استفاده می شود و بیشترین کاربرد آن برنامه نویسی فرانت است و ظاهر قالب طراحی می شود. زبان های برنامه نویسی زیادی بر پایه کتابخانه جاوا اسکریپت توسعه یافته اند و ترند هستن مانند React، Vue js و…


نکته جذابی که این زبان های برنامه نویسی دارند سرعت بالای اجرای سایت است. اما یکی از مهمترین معایب این زبان سمت کاربر، نداشتن سئو مناسب است. اگر سئو برای فروشگاه اینترنتی شما مهم است پس این زبان برنامه نویسی را انتخاب نکنید.

مقاله اصلی بهترین زبان برنامه نویسی برای طراحی سایت فروشگاهی


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد