مجله آموزشی آنلاین نکات طراحی دکوراسیون و تکنیک های خانه داری

در این سایت می خواهیم با هم نکاتی را یاد بگیریم تا زندگی بهتر و زیبایی داشته باشیم.

مجله آموزشی آنلاین نکات طراحی دکوراسیون و تکنیک های خانه داری

در این سایت می خواهیم با هم نکاتی را یاد بگیریم تا زندگی بهتر و زیبایی داشته باشیم.

چگونه یک آنلاین شاپ موفق در اینستاگرام داشته باشیم؟

محمد نصیری مشاور سئو و کسب و کارهای اینترنتی از تجربیات خود در پروژه های مختلف با ما سخن می گوید: بعد از همگیری کرونا بود که درخواست های زیادی برای راه اندازی کسب و کارهای اینترنتی داشتم حالا چه در فضای اینستاگرام و چه طراحی سایت. کسب و کارهای زیادی بودند که تنها بصورت سنتی فعالیت داشتند و با این بحران جهانی به مشکل برخورده بودند و دچار افت شدید مالی شدند. آنها از من درخواست مشاوره داشتند و به دنبال یک راه حل فوری بودند که هر چه سریعتر از این بحران مالی خارج شوند.

خب مسلما بازاریابی اینترنتی و دیجیتال مارکتینگ روشی نیست که یک شبه به سرانجام برسد. تمام صبحتها و چالش های آن روزهای خودم را سعی نمودم که به صورت چکیده در این یادداشت برای شما آماده کنم. امیدوارم که بعد از مطالعه این یادداشت بتوانید به راحتی ایده برای آنلاین شاپ اینستاگرام خود پیدا کنید و یا اینکه منجر به افزایش فروش دراینستاگرام شما شود.

با افزایش دسترسی افراد به اینترنت، تجارت های سنتی جای خود را به تجارت های الکترونیک داده اند. در حال حاضر بسیاری از کمپانی ها به این نتیجه رسیده اند که فضای مجازی، تاثیر بسیار زیادی در فروش بیشتر و معرفی بهتر برند تجاری آن ها دارد. همین موضوع موجب شده است تا بسیاری از افراد از این روش کسب درآمد کنند، پس رقابت در این زمینه بسیار زیاد است.

  هر شخصی که بخواهد در این زمینه سرمایه گذاری کند، راه سختی پیش رو دارد. برای اینکه بتوانید در این زمینه موفق شوید و از رقبای خود پیشی بگیرید، باید بهترین رسانه را برای انجام این کار انتخاب کنید. البته پس از این انتخاب، روش استفاده از رسانه نیز تاثیر بسزایی در کسب یک درآمد اینترنتی دارد.


اگر به هر دلیلی توانایی لازم برای ساخت وب سایت اینترنتی را ندارید، باید نرم افزاری را انتخاب کنید که تعداد کاربران فعال در آن بسیار بالا باشد. با کمی توجه، متوجه خواهید شد که اینستاگرام جایگزین مناسبی برای وب سایت های اینترنتی به شمار می رود؛ زیرا این نرم افزار بسیار پرطرفدار بوده و در دسترس بسیاری از افراد قرار دارد. این روزها عرضه تقاضا برای دریافت بهترین قالب وردپرس آموزشی زیاد شده است. آموزش غیرحضوری تقاضای زیادی دارد و همین مساله را می توانید در فضای اینستاگرام نیز پیاده سازی کنید و به دنبال آموزش یک مهارت به مخاطبان باشید. گزینه بعدی جدا آموزش می تواند فروش محصول و خدمات در اینترنت از طریق سایت یا اینستاگرام باشد.


در صورت داشتن فروشگاه اینترنتی در اینستاگرام، وارد بخش بزرگی از خرید و فروش در فضای اینترنت خواهید شد. طبق تحقیقات انجام شده بیش از 500 میلیون کاربر اینستاگرام، حداقل یک بار نسبت به خرید یک محصول اقدام کرده اند.


بهترین ایده برای آنلاین شاپ اینستاگرام خود پیدا کنید

پیش از راه اندازی آنلاین شاپ در اینستاگرام، ابتدا آن را مورد بررسی قرار دهید تا متوجه شوید، می توانید بازخورد خوبی از آن دریافت نمایید. فراموش نکنید که موفقیت در اینستاگرام کار ساده ای نیست و پیچیدگی های بسیار زیادی دارد.


معمولا کاربران اینستاگرام به دنبال سرگرمی و اوقات فراغت هستند و شما باید بتوانید با استفاده از روش هایی آن ها را به خود جذب کرده و آن ها را به مشتری تبدیل کنید.


در صورتی که کاربری با مشاهده اولین پست هایتان به پیج شما علاقه مند و جذب نشود؛ به دست آوردن یک کاربر فعال کاری، بسیار دشوار خواهد بود. پس در صورتی که کسب و کار شما مناسب فضای مجازی نیست؛ فعالیت شما در راستای فضای مجازی ناکارآمد خواهد بود و تنها باید برندسازی انجام دهید.


فروش محصولات آرایشی بهداشتی و پوشاک در فضای مجازی چه وب سایت و چه شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام بسیار سودآور است. برای طراحی سایت می توانید به سراغ تهیه قالب فروشگاهی لوازم آرایشی وردپرس بروید و فضای گوگل کار کنید و بصورت موازی نیز پیج اینستاگرام خود را نیز راه اندازی کنید و از طریق سایت برای صفحه خود فالوور جذب نمایید.

مقاله اصلی چگونه آنلاین شاپ موفق در اینستاگرام داشته باشیم را اینجا بخوانید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد