مجله آموزشی آنلاین نکات طراحی دکوراسیون و تکنیک های خانه داری

در این سایت می خواهیم با هم نکاتی را یاد بگیریم تا زندگی بهتر و زیبایی داشته باشیم.

مجله آموزشی آنلاین نکات طراحی دکوراسیون و تکنیک های خانه داری

در این سایت می خواهیم با هم نکاتی را یاد بگیریم تا زندگی بهتر و زیبایی داشته باشیم.

برندسازی در استراتژی محتوا

استراتژی محتوا چیست؟

اکنون که با تعریف بازاریابی محتوا آشنا شدید، می توانید به راحتی مفهوم استراتژی محتوا را درک کنید. استراتژی محتوا یک برنامه ریزی دقیق و جامع بر اساس اهداف کسب و کار شما است. استراتژی محتوا شامل بخش های زیر است.


هدف گذاری: این هدف گذاری می تواند کوتاه مدت یا بلند مدت باشد.


هویت برند: برای ایجاد محتوا، باید هویت برند، ارزش ها، اهداف و غیره خود را مشخص کنید.


پرسونا: شما باید مخاطبان و مشتریان خود را به خوبی بشناسید.


تجزیه و تحلیل رقبا - شما باید رقبای خود را بررسی کنید تا مشکلات آنها را برطرف کنید تا بتوانید از رقبای خود بهتر عمل کنید.


تحقیق کلمات کلیدی – شما باید کلمات کلیدی را که مخاطبان شما جستجو می کنند پیدا کنید و بر اساس آنها محتوا ایجاد کنید.


نقشه سفر مشتری


تهیه راهنمای تولید محتوا: تعیین کنید که لحن محتوا چگونه باشد، رنگ ها، عکس ها و غیره.


تعیین کانال های توزیع محتوا


ایجاد تقویم محتوا: تقویمی که در آن موضوع هر مطلب، عنوان، عنوان، تاریخ انتشار و غیره مشخص است.


شاخص های عملکرد

 استراتژی محتوا چیست و چرا باید استراتژی محتوا را تعریف کنیم؟

اکنون که به بخش های مهم سوال استراتژی محتوا چیست، باید به این نکته نیز اشاره کنیم که چه نیازی به تعریف استراتژی محتوا است؟ در واقع با توجه به حجم بالای تجارت الکترونیک امروزه وجود یک استراتژی محتوایی مناسب باعث می شود سرمایه، زمان و منابع خود را به خوبی و به درستی صرف کنید. در نتیجه می توانید با استفاده از محتوای خوب و استراتژی محتوایی مناسب، ترافیک مورد نیاز سایت خود را تامین کنید. در نتیجه کاربران بیشتری به سایت شما می آیند و کسب و کار شما رونق بیشتری می یابد. در نهایت فروش شما افزایش می یابد و منابع مالی شما تقویت می شود.در نهایت، برند شما بیشتر و بهتر در بین کاربران و مشتریان شناخته می شود.

چرا باید استراتژی محتوا داشته باشیم؟

فرض کنید یک وب سایت یا یک صفحه اینستاگرام دارید. اگر استراتژی خاصی تعیین نکنید، هر روز باید نگران این باشید که امروز چه محتوایی بنویسید. در این صورت به احتمال زیاد شکست خواهید خورد. استرس اینکه امروز بدون داشتن هدف و شناخت مخاطبان چه چیزی بنویسید منجر به تولید محتوای بی ارزش می شود.


با یک استراتژی محتوا، یک جهت برای خود تعریف می کنید. این جهت در مسیر اهداف شما خواهد بود و به شما کمک می کند که به هیچ وجه منحرف نشوید و به اهداف خود برسید.


مزایای ایجاد یک استراتژی محتوا چیست؟

مزایای ایجاد یک استراتژی بسیار زیاد است. تا به حال، برخی از مزایای استراتژی محتوا تنها با یک تعریف ساده از استراتژی محتوا مشخص شده است. اما در زیر مهمترین مزیت های تدوین استراتژی تولید محتوا را با هم خلاصه کرده ایم.


زمان کمتری صرف تولید محتوا می شود. یا بهتر است بگوییم، تولید محتوا سریعتر پیش می رود.

محتوا برای هدف خاصی تولید می شود.

احتمال موفقیت به طور قابل توجهی افزایش می یابد.

محتوای کانال های توزیع یکپارچه است.

با تولید محتوای باکیفیت، بهتر است از رقبا پیشی بگیرید.

سئوی وب سایت افزایش زیادی پیدا می کند.

زمان کمتری برای آموزش کارکنان صرف خواهد شد.

Y…

تاثیر استراتژی محتوا بر سئو سایت چیست؟

رضایت مخاطبان برای گوگل بسیار مهم است. به همین دلیل است که گوگل همیشه الگوریتم های خود را بهبود می بخشد. توسعه سریع هوش مصنوعی باعث شده این الگوریتم ها حتی رابطه بین کلمات و جملات را درک کنند. این پیشرفت قطعا روز به روز بیشتر خواهد شد. به همین دلیل برای شرکت ها مهم است که زمان زیادی را برای محتوای وب سایت خود صرف کنند.گوگل سعی می کند به محتوا به عنوان مخاطب خود نگاه کند و روز به روز در این زمینه پیشرفت بیشتری کرده است. بنابراین تولید محتوای باکیفیت و جذاب قطعا تاثیر زیادی در سئو سایت شما خواهد داشت.


چگونه استراتژی محتوا را تعیین کنیم؟

خوب، ما به این نقطه رسیده ایم که چگونه یک استراتژی محتوا برای کسب و کار خود تنظیم کنید. ممکن است فکر کنید این کار دشواری است. البته این کار آسانی نیست، اما اگر اصول اولیه را بدانید، پس از چندین بار تدوین یک استراتژی خواهید دانست که چه کاری انجام دهید. پس بیایید به آموزش گام به گام استراتژی تولید محتوا برویم.


1- هدف خود را مشخص کنید.

مهمترین بخش بازاریابی محتوا و توسعه استراتژی هدف شماست. اگر هدف خود را به خوبی مشخص کنید، مسیری که باید طی کنید واضح تر خواهد بود. با انتخاب هدف خود را از سردرگمی نجات خواهید داد.


هدف استراتژی محتوا

هدف گذاری به شما کمک می کند مخاطب خود را بهتر بشناسید یا نوع محتوا را تعیین کنید. به عنوان مثال، ما اهدافی را مشخص کردیم که بیشتر در بازاریابی محتوا دنبال می شوند.


آگاهی از برند

فروش افزایش می یابد

ترافیک سایت را افزایش دهید

مخاطب را به مشتری تبدیل کنید

Y…

هر کدام از این عناصر هدفی دارند. شما باید یک استراتژی محتوای خوب با توجه به هدف یا اهداف خود برنامه ریزی کنید (شما می توانید چندین هدف را همزمان دنبال کنید).

با سفارش تولید محتوا و استراتژی محتوا بصورت تلفنی کارشناسان محتوا آماده ارائه خدمات تولید انواع محتوا متنی گرافیکی و ویدیویی در سایت و اینستاگرام هستند.

2- کسب و کار خود را به خوبی بررسی کنید

پس از تعیین هدف، وضعیت کسب و کار خود را تجزیه و تحلیل کنید. ببینید چقدر پیشرفت کرده اید و چقدر می توانید برای رسیدن به هدف خود هزینه کنید. برای کنترل بهتر کسب و کار خود به موارد زیر توجه کنید.


درآمد شرکت به چه صورت است؟

چه محصول یا خدماتی درآمد بیشتری ایجاد می کند؟

آیا می بینید که محصول یا خدمات پرفروش شما چه ویژگی هایی دارد؟ آیا مردم بیشتر به آن نیاز دارند؟ آیا برندینگ یا تبلیغات بهتری در آن وجود دارد؟

ساختار تیم فروش و پارامترهای مهم برای این تیم را بررسی کنید.بررسی کسب و کار

3- وضعیت بازاریابی محتوا و روند فعلی محتوای در کسب و کار خود را بررسی کنید.

پس از بررسی وضعیت کلی شرکت، باید به وبلاگ موجود در سایت آنها بروید. می بینید تا الان چه مطالبی منتشر شده است؟ روند تولید محتوا چگونه بود و آیا محتوای ارزشمند و با کیفیتی در وبلاگ خود دارید؟ بهتر است در بررسی وبلاگ خود به موارد زیر توجه کنید.


آیا یک متخصص در مورد محتوا و فرآیند تولید محتوا تصمیم می گیرد؟

آیا تیم تولید محتوای خوبی دارید؟

تیم شما تاکنون چه محتوایی منتشر کرده است؟

مهمترین عوامل شما در برندسازی چیست؟

با بررسی گوگل آنالیتیکس، سرچ کنسول و بررسی بک لینک ها، می توانید دید خوبی از محتوای خود داشته باشید.


4- کانال های توزیع محتوای خود را مشخص کنید.

اکنون باید تصمیم بگیرید که از کدام کانال ها برای انتشار محتوا استفاده کنید. اینستاگرام، لینکدین، سایت شما یا سایت های دیگر، ایمیل، پیامک و غیره. همه نمونه هایی از این کانال ها هستند. باید کانال های مناسب مختلفی را بر اساس نوع کسب و کار خود انتخاب کنید و با تدوین استراتژی محتوا به طور مرتب در آن ها مطالب ارسال کنید.


5- بین هویت برند و محتوای خود ارتباط برقرار کنید.

شما باید هویتی برای برند خود انتخاب کنید. اگر اخیرا هویت مناسبی برای برند خود انتخاب کرده اید، از این پس این هویت باید در محتوای شما نیز اعمال شود.


برندسازی در استراتژی محتوا

هویت برند باید روی محتوا اعمال شود زیرا محتوای شما به ایجاد آگاهی از برند شما کمک می کند. در واقع می توانید با کمک محتوا مخاطب جذب کنید و در مخاطب جذب شده حس اعتماد ایجاد کنید.


هویت برند شما باید در لحن محتوا، ویدیو و عکس‌هایی که برای محتوا ایجاد می‌کنید مشخص باشد.


تولید محتوای گرافیکی و تاثیر آن بر روی سئو سایت شما

با گسترش روزافزون کسب و کار اینترنتی، صاحبان مشاغل برای دیده شدن نیاز به تبلیغات گسترده تر و جذاب تری دارند. از آنجایی که آمار نشان می دهد که تصاویر گرافیکی و محتوای صوتی و تصویری بهتر از محتوای متنی در ذهن مخاطب می ماند و مخاطبان بیشتری را جذب می کند، بهترین گزینه برای معرفی محصولات به بازار هدف خواهد بود. در این مقاله شما را با نحوه ایجاد محتوای گرافیکی آشنا می کنیم.

برنامه زمانی چیست؟

گرافیک را می توان از چند دیدگاه در نظر گرفت، اما در لغت به معنای طراحی و نوشتن است. همه چیز مانند عکس، نقاشی، رنگ های مختلف روی بوم، دیوار. آنچه ایجاد می شود طراحی گرافیک نامیده می شود.


تولید محتوا

تولید محتوای گرافیکی - تولید محتوای متنی


شاید این روزها اصطلاح تولید محتوا را زیاد شنیده باشید، محتوا می تواند شامل هر چیزی مانند بلیط کنسرت، رسید رستوران، عکس های نقاشی شده در بزرگراه ها و غیره باشد.


اما آنچه در وب مهم است ایجاد محتوایی است که مختص آن وب سایت باشد. اگر محتوا مطابق با مخاطب ایجاد نشود، مطمئناً نمی توانید به اهداف تجاری خود برسید.


تولید محتوا باید منحصراً برای آن تجارت تهیه و تولید شود و نباید از سایت های دیگر کپی شود. به این ترتیب می توانید مخاطبان سایت خود را راضی نگه دارید و همچنین از موتورهای جستجو نتیجه مثبت بگیرید.


تولید محتوا شامل تولید محتوای ویدئویی (تصویر)، تولید محتوای گرافیکی، پادکست (تولید محتوای صوتی) و تولید محتوای متنی وب می باشد که هر کدام از این محتواها استانداردهایی دارند که باید برای آن استراتژی تدوین شود. حتما از کارشناسان تولید محتوا برای کسب و کار خود استفاده کنید.شما خودتان ممکن است بارها از کنار بزرگراه رد شوید اما متوجه دیوارها و نقاشی ها نشوید. یا بارها از سایت های مختلف بازدید کرده اید اما متوجه محتوای خاصی نشده اید. ناگهان طرح و ایده ای خاص یا رنگ خاصی توجه شما را جلب می کند. گاهی اوقات مهم نیست که این طرح چقدر مهم است. نکته مهم این است که محتوای گرافیکی شما را حتی برای چند لحظه جذب کرده است. این در بازاریابی بسیار مهم است.


در بازاریابی آنلاین، صاحبان مشاغل مستقیماً با مخاطبان خود مواجه نمی شوند. این امر بازاریابی را دشوار می کند. این کار را برای آنها سخت می کند. اما یک ایده خلاقانه و محتوای گرافیکی قدرتمند می تواند بهترین نتیجه را برای این کسب و کار آنلاین به ارمغان بیاورد. ممکن است محتوای ایجاد شده آنقدر جذاب و جذاب باشد که مخاطبان اینترنتی را به خود جذب کند و آنها را به مشتری خوبی تبدیل کند.


ویژگی های محتوای گرافیکی خوب:

این نوع تولید محتوا برگرفته از طرح، رنگ، نماد و عنصر است. محتوای گرافیکی باید با موضوع و هدف سایت مطابقت داشته باشد.

تولید محتوای گرافیکی باید کاملا انحصاری باشد. کپی برداری از سایت های دیگر کمکی به شما نمی کند. زیرا طراحی گرافیکی مانند یک لوگو در ذهن بیننده می نشیند. کپی کردن طرح های دیگران در واقع برندسازی آنهاست.

خلاقیت حرف اول را در این سبک تولید محتوا می زند. در واقع، هرچه طرح شما خلاقانه تر طراحی شود، احتمال جذب مخاطبانتان بیشتر می شود.

با توجه به اینکه چشم ها فانتزی و گرافیک را زودتر از عکس و متن می بینند، محتوای گرافیکی باید در کمترین زمان ممکن پیام را به مخاطب منتقل کند.

اهمیت محتوای گرافیکی در سئو

تولید محتوای گرافیکی قطعا برای سئو سایت شما موثر است. محتوای دارای سبک گرافیکی به تنهایی یا در ترکیب با محتوای دیگر می تواند رتبه بندی گوگل شما را تغییر دهد.اگر طرح شما بسیار جذاب باشد، به سرعت در وب به صورت ویروسی منتشر می شود. این موضوع باعث مرتبط شدن آن می شود و همه موتورهای جستجو شما را شناسایی و ردیابی می کنند. هرچه مخاطبان شما بیشتر درگیر باشند و برنامه شما ویروسی تر باشد، رتبه شما در گوگل و سایر موتورهای جستجو بالاتر خواهد بود. در نهایت افراد بیشتری محتوای شما را بررسی خواهند کرد و شما مشهورتر خواهید شد. و کسب و کار شما قطعا توسعه بیشتری خواهد یافت.


استفاده از محتوای گرافیکی

تعامل مخاطب را افزایش دهید

نرخ تبدیل را افزایش دهید

در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

رتبه بندی گوگل و موتورهای جستجو

جذب مخاطب و جلوگیری از خستگی و کسالت مخاطب

ارائه محتوای جامع در کمترین زمان ممکن

 به یاد داشته باشید که وب سایت شما ویترین کسب و کار شما به مشتریان است. مردم ناخودآگاه جذب زیبایی می شوند و خلاقیت همیشه زیباست. مطمئنا ویترین های زیبا باعث جذب مخاطب و مشتریان بیشتری می شود. به چهره سایت خود و محتوایی که برای توسعه کسب و کار ارائه می کنید توجه کنید. این مهمترین راز بهترین بودن در بازاریابی اینترنتی است. محتوای گرافیکی تنها یکی از جذاب ترین مطالبی است که می توانید در سایت خود استفاده کنید.

ثبت سفارش تولید محتوا گرافیکی و ویدیویی با قیمت مناسب