مجله آموزشی آنلاین نکات طراحی دکوراسیون و تکنیک های خانه داری

در این سایت می خواهیم با هم نکاتی را یاد بگیریم تا زندگی بهتر و زیبایی داشته باشیم.

مجله آموزشی آنلاین نکات طراحی دکوراسیون و تکنیک های خانه داری

در این سایت می خواهیم با هم نکاتی را یاد بگیریم تا زندگی بهتر و زیبایی داشته باشیم.

منبت چیست و چه کاربردی در آشپزخانه دارد

منبت چیست؟

منبت یکی از زیباترین طرح ها و سبک هایی است که می توان از آن برای کابینت های کلاسیک استفاده کرد. کنده کاری اگرچه نوعی هنر بومی و ایرانی است اما نوعی صنعت است که افراد زیادی را در این زمینه به کار گرفته است. حکاکی در ایران چند هزار سال عمر طولانی دارد و تخمین زده می شود که عمر آن به دوران مادها یا هخامنشیان برمی گردد. امروزه با استفاده از طرح های گل منبت و گل منبت چوبی کاری شده زیبا و تلفیق آن با صنعت دکوراسیون کابینت و آشپزخانه می توان کابینت های بسیار مطابق با هنر بومی و ایرانی در آشپزخانه ایجاد کرد

کابینت های سبک کلاسیک معمولاً با دو نوع مواد ام دی اف چوب و خام ساخته و تولید می شوند. در یک کابینت کاملاً چوبی ، کنده کاری ها معمولاً توسط هنر استادان نجاری طراحی و ساخته می شوند. طرح ها و مدل های منبت کاری و منبت کاری چوب ، براساس الگوهای ایرانی اسلامی ، اروپایی و رومی قابل طراحی و تولید به سبک کلاسیک و سنتی است که جلوه ای باشکوه و سلطنتی به خانه شما می بخشد.


    پایه جزیره  چوبی خاتم کاری شده:


پایه جزیره در جزیره آشپزخانه استفاده می شود. قسمت جزیره آشپزخانه ساختاری در قلب آشپزخانه است که کاملاً مستقل در وسط آشپزخانه ظاهر می شود. این جزیره کاربردهای مختلفی در آشپزخانه دارد. می تواند به عنوان ماشین ظرفشویی یا اجاق گاز ، یا به عنوان یک اجاق گاز مستقل برای پخت و پز استفاده شود.


در آشپزخانه های سبک کلاسیک ، از پایگاه های جزیره برای زیباتر و چشمگیرتر شدن این جزیره استفاده می شود. پایه های جزایر دارای انواع و طرح های مختلفی است. آنها می توانند ساده تر یا لوکس تر باشند. طرح های اساسی جزیره می تواند طرح های گل یا اشکال هندسی باستانی یا حتی طرح سر انسان یا حیوان باشد. هنگام انتخاب هر مدل ، فقط سلیقه شما می تواند تعیین کننده باشد.


پایه های جزیره با استفاده از صنایع دستی کلاسیک در کابینت های تمام چوبی طراحی و ساخته می شوند ، سپس مطابق نظر مشتری رنگ آمیزی و به محل نصب آورده می شوند.


در کابینت های ممبران پایه های جزیره با استفاده از دستگاه های CNC طراحی می شوند و سپس بنا به درخواست مشتری پوشش داده می شوند. طبیعی است که آنچه از چوب ساخته می شود و توسط هنر بشر زنده می شود با آنچه توسط ماشین طراحی می شود متفاوت باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد