مجله آموزشی آنلاین نکات طراحی دکوراسیون و تکنیک های خانه داری

در این سایت می خواهیم با هم نکاتی را یاد بگیریم تا زندگی بهتر و زیبایی داشته باشیم.

مجله آموزشی آنلاین نکات طراحی دکوراسیون و تکنیک های خانه داری

در این سایت می خواهیم با هم نکاتی را یاد بگیریم تا زندگی بهتر و زیبایی داشته باشیم.

کابینت جزیره آشپزخانه چیست

جزیره آشپزخانه چیست؟ در دکوراسیون آشپزخانه ، گاهی اوقات یک کابینت یا یک ردیف از آنها در مرکز فضا قرار می گیرد تا با بقیه کابینت های آشپزخانه تماس نگیرد. به این نوع کابینت ها جزیره آشپزخانه گفته می شود و به گونه ای طراحی شده است که در عین حال انسجام و انسجام را در طراحی داخلی آشپزخانه حفظ می کند. کابینت جزیره موازی و در یک جهت با یکی از اضلاع فضا خواهد بود.


از فضاهای انعطاف پذیر در طراحی و دکوراسیون داخلی در دنیای امروز به عنوان یکی از مهمترین روشها استفاده می شود. دلیل این امر هم فضای کوچک آپارتمان و هم ایجاد فضاهای مختلف در یک خانه است. انعطاف پذیری در این بحث به معنای امکان تغییر مبلمان و مبلمان و در نتیجه تغییر ابعاد و اندازه فضایی است که در قسمت های مختلف خانه قابل اجرا خواهد بود. 

آشپزخانه نیز با ایده های مختلف به این ویژگی دست پیدا می کند ، یکی از آنها واحد جزیره متحرک است. در مرحله بعدی ، من با مدلهای مختلفی که برای شما در نظر گرفتم شما را بیشتر با این جزایر آشنا می کنم.

سطح جدول جزیره کاملا صاف و ساده است و رنگ سفید برای آن انتخاب شده است تا به احساس آویزان شدن در ابرهای آسمان شباهت داشته باشد. دو پایه خاکستری ضخیم در دو طرف میز قلاب شده است که پایه جزیره آن به سقف آشپزخانه پیچ می شود. این میز با پایه جزیره چوبی مدرن و بزرگ ، بقای خود را مدیون این پایه های آهنی نمایه است.

  در یک جزیره آشپزخانه ثابت ، می توان یک سینک ظرفشویی و اجاق گاز با تجهیزات لازم نصب و استفاده کرد. با این کار علاوه بر زیبایی که در دکوراسیون آشپزخانه ایجاد می شود ، از این دکور استفاده بهینه می شود.

همچنین می توانید جزیره آشپزخانه را به عنوان میز ناهار خوری در نظر بگیرید. در این حالت صفحه روی کابینت باید از بدن دور باشد تا بتوانید زیر آن یک صندلی باز قرار دهید و فضای مناسبی برای غذا خوردن داشته باشید.

استفاده دیگر از کابینت های جزیره نصب سینک ظرفشویی است. در این حالت باید لوله کشی لازم در زیر کابینت جزیره انجام شود تا سوکت و شیر آب نصب شود. در این نوع جزیره باید توجه داشته باشید که نمی توانید ظرف های کثیف و روغنی خود را برای مدت طولانی روی کابینت یا سینک ظرفشویی آشپزخانه نگه دارید ، این رسوایی را از هر کجا می توان دید.

در برخی موارد می توان از کابینت های جزیره ای برای نصب اجاق گاز نیز استفاده کرد. در این مورد نیز لوله کشی گاز باید با اصول و ایمنی انجام شود. بالای اجاق گاز بهتر است از کاپوت استفاده کنید تا از ورود بوی غذا به فضای داخلی خانه جلوگیری کند. در جزیره آشپزخانه ، از اجاق گاز رومیزی استفاده کنید تا جلوه زیبایی تری به دکوراسیون آشپزخانه شما ببخشد.

نکته جالب در مورد جزیره آشپزخانه این است که می توان آن را برای حرکت نیز طراحی کرد و در این حالت چرخ هایی در زیر آن تعبیه شده تا بتوان آن را به راحتی جابجا کرد. با توجه به فعالیتی که در فضای آشپزخانه دارید می توانید جزیره در حال حرکت را به مکان مورد نظر منتقل کنید. مطمئناً می دانید که یک سینک ظرفشویی یا یک اجاق گاز قابل جابجایی نیست.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد