مجله آموزشی آنلاین نکات طراحی دکوراسیون و تکنیک های خانه داری

در این سایت می خواهیم با هم نکاتی را یاد بگیریم تا زندگی بهتر و زیبایی داشته باشیم.

مجله آموزشی آنلاین نکات طراحی دکوراسیون و تکنیک های خانه داری

در این سایت می خواهیم با هم نکاتی را یاد بگیریم تا زندگی بهتر و زیبایی داشته باشیم.

نکات مهم انتخاب کابینت

نکات مهم برای خرید کابینت
رنگی که برای کابینت انتخاب می کنید بسیار مهم است. هرگز بیش از دو رنگ استفاده نکنید. کابینت های دو رنگ یکی از کابینت های امروزی است ، استفاده از رنگ های مکمل باعث جذابیت بیشتر کار شما خواهد شد. برای فضاهای کوچک با نور کم ، می توان از رنگ های روشن و گرم یا ترکیبی از رنگ های سرد و گرم استفاده کرد که پایه اصلی آن رنگ های گرم است. از رنگ های خیلی روشن مانند قرمز ، آبی کربنی و ... استفاده نکنید زیرا این رنگ ها در مدت زمان کوتاهی افراد را خیره می کند و دیگر نمی توانید از لذت دکوراسیون اولیه آشپزخانه لذت ببرید. طراحی کابینت وجود دارد. اما قبل از آن ، شما باید سبک مورد نظر خود را انتخاب کنید.
کابینت ها به طور کلی به دو نوع کلاسیک و مدرن تقسیم می شوند. اما آنها دارای زیر مجموعه هایی نیز هستند. به طور کلی ، قیمت و قیمت اولیه اعلام شده بسیار متفاوت از هزینه و قیمت نهایی است. ممکن است دو دلیل برای این مشکل وجود داشته باشد: اول ، سلیقه خریدار نسبت به انتخاب اولیه به طور قابل توجهی تغییر کرده است. ، این طبیعی است. آره. ثانیاً ، برخی از فروشندگان ابتدا فاکتورهای ساده ای برای جلب مشتری بدون در نظر گرفتن هزینه کل تهیه می کنند و سپس با گذشت زمان هزینه های دیگر را افزایش می دهند که ناخوشایند است. بنابراین ، حتماً از فروشنده انتخاب صحیح فاکتور نهایی را جویا شوید.
کابینت فلزی دکوراسیون داخلی آشپزخانه
تمام کابینت های فلزی تقریباً کابینت منقرض شده هستند. با این وجود ، هنوز در برخی از کابینت ها از فلز برای کاهش هزینه ها استفاده می شود. به عنوان مثال ، افرادی که می خواهند کابینت ام دی اف باشد اما در عین حال می خواهند کابینت از قیمت مناسب تری برخوردار شود ، بدنه اصلی کابینت را فلزی می دانند و فقط می توانند درب را توسط ام دی اف بسازند.
  متداول ترین نوع کابینت آشپزخانه
نوع کف آشپزخانه
در ایران ، اکثر آشپزخانه ها کف سرامیکی دارند. این سرامیک ها دارای مواد و طرح های مختلفی با کابینت هستند اما شما می توانید از کفپوش های جدید موجود در بازار برای مطابقت کف آشپزخانه با کابینت استفاده کنید
طراحی دیوار
بیشتر فضای دیوار در آشپزخانه را کابینت ها پوشانده اند ، اما بخشهای ما بین کابینت های کف و دیوار دیده می شود. امروزه با استفاده از دیوارپوش های مخصوص برای این منظور ، این فضا مورد نظر و تزئین شده با طرح های متنوعی است که در بازار موجود است. این دیوارپوش ها را می توان در مواد مختلفی از جمله سنگ ، پی وی سی و سایر مواد و با رنگ های مختلف یافت. البته این قسمت ها را می توان با آویزهای تزئینی نیز تزئین کرد.
صفحه بالای کابینت
صفحه بالای آن مهمترین مورد در ساخت و استفاده از کابینت است. این صفحه از نظر طراحی و عملکرد و ماندگاری ابزاری بسیار مهم است. صفحه کابینت از مواد مختلفی از جمله چوب ، MDF ، سرامیک ، کوارتز ، اکریلیک و گرانیت ساخته شده است. کیفیت و مقاومت هر یک از این مواد متفاوت است و بر این اساس مقادیر مختلفی دارند. اگر قیمت برای شما مهم است ، می توانید از MDF یا ورق اکریلیک استفاده کنید ، اما اگر ظرافت و مقاومت در اولویت است ، بهتر است از مواد گرانیت و کوارتز استفاده کنید.
هنگام انتخاب کابینت برای آشپزخانه چه نکاتی را باید در نظر بگیریم؟
-هنگام ساخت کابینت آشپزخانه ، اولین چیزی که باید تصمیم بگیرید این است که مواد کابینت شما چیست؟ MDF با کیفیت ترین ماده ای است که می تواند در بدنه کابینت ها و قطعات مختلف کابینت مورد استفاده قرار گیرد.
-قبل از ساخت کابینت ، لیستی از مواردی را که باید در داخل کابینت نگهداری شود تهیه کنید و سپس طبق آن پیش بروید.
ساخت کابینت برای آشپزخانه هزینه زیادی دارد ، بنابراین سعی کنید تصمیم بگیرید که پشیمان نخواهید شد.
به جای انتخاب کابینت ارزان و بی کیفیت ، بودجه خود را کمی افزایش دهید و کابینت با کیفیت بهتر را انتخاب کنید.
هنگام برنامه ریزی کابینت آشپزخانه ، باید درب یخچال را نیز باز کنید. در غیر این صورت ، باید درب بازکن یخچال را تعویض کنید.
- سرعت بستن درها و کشوها در کابینت آشپزخانه بسیار مهم است. می توانید لولاها را با سیستم ترمز صحیح انتخاب کنید.
- درب کابینت از نظر شکل ظاهری بسیار مهم است. به همین دلیل باید به وضوح خارجی کابینت توجه کنید و آن را مطابق با سلیقه خود انتخاب کنید.
-کابینت آشپزخانه جدید به معنی نصب خطوط لوله و برق جدید است. قبل از ساخت کابینت آشپزخانه ، شما باید بر اساس پروژه کابینت برق و لوله کشی جدید را در آشپزخانه نصب کنید. این نکته را فراموش نکنید.
در آخر ، در انتخاب رنگ کابینت ها بسیار دقت کنید. کابینت های رنگ روشن بیشتر در معرض لک هستند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد