مجله آموزشی آنلاین نکات طراحی دکوراسیون و تکنیک های خانه داری

در این سایت می خواهیم با هم نکاتی را یاد بگیریم تا زندگی بهتر و زیبایی داشته باشیم.

مجله آموزشی آنلاین نکات طراحی دکوراسیون و تکنیک های خانه داری

در این سایت می خواهیم با هم نکاتی را یاد بگیریم تا زندگی بهتر و زیبایی داشته باشیم.

سازماندهی با رنگ ، ایده مورد علاقه تزئین کنندگان.

یافتن راه های موثر برای کنترل بی نظمی و بی نظمی در خانه ، یک تلاش همیشگی طراحان داخلی و دکوراسیون است و می تواند برای همه افراد در زمینه تزئینات یک موضوع چالش برانگیز باشد. ایجاد زیبایی و جلوگیری از فضاهای خشک و سرد دشوار است ، اما نکته مهم برای طراحی های برگزارکننده فقط زیبایی نیست ، بلکه در واقع کاربرد م andثر و عملکردی است که آنها به ارمغان می آورند ، از جمله عناصری که در دکوراسیون ، قفسه ها با مشکل روبرو هستیم. . و سازماندهی بسیاری از کتابهایی که در خانه یا دفتر وجود دارد.

روشهای زیادی برای سازماندهی و کنترل درهم ریختگی برای دسترسی سریعتر و آسانتر به وسایل مورد نیاز در خانه وجود دارد ، اما ایده جدید مورد علاقه طراحان ، سازمان مبتنی بر رنگ ، را می توان از قفسه ها بیرون کشید. و حتی برای لباس و ظرف همچنین قابل اجرا است.

تک رنگ:

استفاده از پالت رنگی تک رنگ یا تک رنگ در طیف های مختلف صحنه متمرکزتری ایجاد می کند و با نظم بصری زیبایی فضا را بیشتر به چشم می آورد.

رنگ های خنثی:

اگر رنگهای پررنگ را دوست ندارید ، نگران نباشید: کتاب خود را با ترکیب خنثی خاکستری ، کرم ، مشکی ، حتی رنگ های روشن و سفید تنظیم کنید و به آنها بافت و ویژگی اضافه کنید.

تطبیق رنگ:

می توانید با الگوهای هماهنگ هر کاری که می خواهید انجام دهید. این هارمونی می تواند طرح رنگ یک چرخه رنگ را به هم متصل کند ، یا شامل همه رنگ ها باشد ، یا فقط از رنگ ها در دکوراسیون شما استفاده کند. انتخاب باشماست.

اگر شما یکی از افرادی هستید که تا به حال سعی در تنظیم کتاب ها بر اساس اندازه ، نویسنده ، ترتیب حروف الفبا و غیره داشته اید ، پس بهتر است این ایده را در دکوراسیون امتحان کنید ، زیرا این ترتیب رنگ باعث می شود شما نیاز به صرف وقت برای سازماندهی همه چیز ، پیدا کردن و اضافه کردن داشته باشید کتاب جدید. اما چه چیزی این فناوری را بسیار موثر می کند؟

کاربرد

شاید فکر کنید که کتابخانه هماهنگی رنگ فقط برای عکسهای اینستاگرام است نه زندگی روزمره! اما این مورد نیست. سازماندهی براساس نوع یا نویسنده ممکن است برای همه مناسب نباشد ، به خصوص اگر مجموعه بزرگی داشته باشید. ممکن است نام یا ژانرهای دقیق برخی از نویسندگان را فراموش کنید ، خصوصاً اگر مدتی است آنها را نخوانده اید.

 اما قدرت حافظه بصری را دست کم نگیرید. بسیاری از مردم کتاب های خود را به یاد می آورند.

تاثیر بصری

بسیاری از طرفداران کتاب فکر می کنند که کتاب های آنها آثار هنری ارزشمندی است ، اما شما می توانید این ایده را یک قدم جلوتر بردارید و از آنها برای تزئین خانه خود استفاده کنید. در صورت نیاز ، حتی می توانید از کتاب های خود با سایر اجزای تزئینی استفاده کنید.

سرگرم کننده

این یک روش بسیار جالب برای سازماندهی قفسه کتاب کودکان یا مناطق کودک کتابخانه است. علاوه بر این ، رمان های کودکان معمولاً از رمان های بزرگسالان رنگارنگ ترند ... و این دقیقاً همان چیزی است که کتابخانه به آن نیاز دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد