مجله آموزشی آنلاین نکات طراحی دکوراسیون و تکنیک های خانه داری

در این سایت می خواهیم با هم نکاتی را یاد بگیریم تا زندگی بهتر و زیبایی داشته باشیم.

مجله آموزشی آنلاین نکات طراحی دکوراسیون و تکنیک های خانه داری

در این سایت می خواهیم با هم نکاتی را یاد بگیریم تا زندگی بهتر و زیبایی داشته باشیم.

4 راه حل برای جدا کردن اتاق نشیمن ، اتاق غذاخوری و آشپزخانه

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که می خواهید اتاق های خانه خود را جدا کنید اما نمی دانید چگونه ، با ایده های کاربردی در مورد نحوه جدا کردن اتاق نشیمن ، اتاق غذاخوری و آشپزخانه به ما بپیوندید ...

مزایای جدا کردن مناطق مختلف:

مزیت داشتن یک خانه ایده آل این است که فضای زیادی برای تقسیم مناطق مختلف فراهم می کند ، همچنین می توانید برای فضاهای کوچکتر نیز این کار را انجام دهید. بزرگترین مزیت ایجاد قطعات مختلف در خانه شما موارد زیر است:

هر اتاق تقسیم بندی و حریم خصوصی بیشتری دارد.

بدون تداخل فعالیتهای مختلف را در هر اتاق تشخیص دهید

پخت و پز بدون بوی غذا

اتاق نشیمن ، اتاق غذاخوری و آشپزخانه را با منطقه بندی مناسب برای چیدمان و دکوراسیون جدا کرده و مشخص کنید.

با توجه به این مزایا ، ما می خواهیم ایده های اساسی و عملی برای جداسازی این سه فضای خانه را به شما نشان دهیم.

نحوه جدا کردن اتاق نشیمن ، اتاق غذاخوری و آشپزخانه

ما روش های مختلفی را به شما نشان خواهیم داد که می توانید مناطق خانه خود را جدا کنید. می توانید از درها ، پنجره ها ، دیوارها ، مبلمان و موارد دیگر استفاده کنید. علاوه بر این ، می توانید مناطق را به طور کامل یا جزئی محصور کنید.

1- درهای کشویی

استفاده از درهای کشویی برای فضای داخلی خانه محبوبیت بیشتری پیدا کرده است. می توانید از این درها برای جدا کردن اتاق نشیمن ، اتاق غذاخوری و آشپزخانه استفاده کنید.

در صورت تمایل می توانید با نصب درهای کشویی این سه فضا را تقسیم کنید. یا اینکه می توانید آشپزخانه و اتاق غذاخوری خود را با نصب یک درب کشویی برای جدا کردن آنها از اتاق نشیمن متصل کنید ، فراموش نکنید که گزینه ای را انتخاب کنید که متناسب با نیازهای اصلی خانه شما باشد.

هنگام انتخاب درب کشویی ، طرح ها و مواد مختلفی وجود دارد.

2- پارتیشن شیشه ای

می توانید آشپزخانه خود را با یک پارتیشن شیشه ای حصارکشی کنید ، یکی دیگر از ایده های زیبا و جذاب ، حصار کشی از بخشی از آشپزخانه است.

همچنین ، پارتیشن های شیشه ای ایده خوبی برای تقسیم اتاق ها هستند ، زیرا هنگام جدا شدن ، سبک بصری را حفظ می کنند.

3- پیشخوان صبحانه

 افزودن یک جزیره ، میزهای پیشخوان و میزهای صبحانه ایده عالی دیگری برای تفکیک بخشی از آشپزخانه و اتاق غذاخوری یا حتی اتاق نشیمن است. علاوه بر این ، دو عملکرد تقسیم فضا و سرو غذا و سرو غذا ایجاد می کند.

4- جدا کردن مناطق کوچکتر با مبلمان

در خانه های کوچکتر ، جدا کردن اتاق نشیمن ، اتاق غذاخوری و آشپزخانه مشکل تر است زیرا فضای بیشتری وجود دارد ، اما شما می توانید از پارتیشن در سراسر خانه استفاده کنید.

تابلوها و پارتیشن ها در طرح ها و مواد مختلف موجود است که می توانید از بین آنها ثابت یا متحرک ، با قابلیت حرکت انتخاب کنید.

گزینه دیگر استفاده از مبلمان برای جدا کردن اتاق ها در یک خانه کوچکتر است. به عنوان مثال می توانید کتابخانه ای در اتاق نشیمن خود ایجاد کنید. این کتابخانه می تواند فضای ذخیره سازی را فراهم کند ، اتاق نشیمن شما را از اتاق ناهار خوری جدا کند و یا مبلمان را در اتاق نشیمن پشت اتاق ناهار خوری قرار دهد تا دو منطقه از هم جدا شود.

همانطور که در پست امروز خواندید ، روشهای زیادی برای تقسیم اتاق نشیمن ، اتاق غذاخوری و آشپزخانه وجود دارد. شما فقط باید در مورد گزینه ها ، فضای خانه و اتاق هایی که می خواهید تقسیم کنید فکر کنید و با توجه به سبک دکور ، طرح ، نیازهای روزمره و تعداد کاربران تصمیم بگیرید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد