مجله آموزشی آنلاین نکات طراحی دکوراسیون و تکنیک های خانه داری

در این سایت می خواهیم با هم نکاتی را یاد بگیریم تا زندگی بهتر و زیبایی داشته باشیم.

مجله آموزشی آنلاین نکات طراحی دکوراسیون و تکنیک های خانه داری

در این سایت می خواهیم با هم نکاتی را یاد بگیریم تا زندگی بهتر و زیبایی داشته باشیم.

دکوراسیون آشپزخانه را برای خانه های اجاره ای تغییر دهید

درست است که فضای قدیمی احساس متفاوتی را نسبت به فضای جدید و بازسازی شده ایجاد می کند ، اما با افزودن طرح و رنگ ، می توانید با ایجاد پنج تغییر برای ایجاد تغییراتی ، برای خانه های اجاره ای یا در مواقعی که نمی توانید تغییرات قابل توجهی در بهبود دکوراسیون ایجاد کنید. به چند دلیل ، هزینه های زیادی برای بازسازی دکوراسیون انجام می شود:

در قفسه های باز شده تغییراتی ایجاد کنید

در قفسه ها و کابینت های باز می توانید از برچسب ها ، کاغذها و یا مواد موجود در طرح ها ، رنگ ها یا الگوهای مختلف متناسب با معیارهای زیبایی با سایر اجزای دکوراسیون آشپزخانه یا متناسب با رنگ و طرح ظرف ها استفاده کنید . قفسه ها یا پشت کابینت ها را با کاغذ بپوشانید و یک تم دکوراسیون جدید ایجاد کنید.

اگر درهای کمد از نظر بصری آسیب دیده باشند ، می توانید درها را نیز برداشته و پس از پایان دوره اجاره آنها را به حالت قبلی برگردانید و به این ترتیب وقتی کابینت ها به قفسه های باز تبدیل می شوند ، همانطور که گفته شد ، می توانید درها را بردارید. تزئین فقط مطمئن شوید که درهای کابینت را با دقت نگهداری کنید تا بتوانید آنها را مانند روز اول هنگام ترک خانه وصل کنید.

نقاشی و نوشتن روی درهای کابینت.

اگر تصمیم به برداشتن درهای کمد ندارید ، می توانید از کاغذ یا موادی استفاده کنید که روی تخته سیاه نوشته شده یا روی آن را پوشانده اند و علاوه بر پوشاندن نقص کمد ، جلوه ای مدرن و کاربردی ایجاد خواهید کرد. .

بهتر است یک یا دو درب کابینت انتخاب کنید و مطابق خطوط کابینت محلی برای نوشتن لیست های غذایی یا نوشتن یادداشت برای اعضای خانواده ایجاد کنید.

تعویض پیش بند

برای تغییر صفحه پشت و دیوار پشت کابینت ها و همچنین قسمت بالای سینک و گاز ، یک روش سریع و آسان برای به روزرسانی آنها ، می توانید از کاشی های سنتی استفاده کنید یا طرح های آنها را روی کاغذ چاپ کنید ، یا برچسب های موجود در بازار با طرح های متناسب. از آشپزخانه استفاده نکنید اما اطمینان حاصل کنید که برچسب ها به راحتی از بین می روند.

می توانید کاغذ را به قطعات بزرگتر برش بزنید تا کل سطح پیش بند را بپوشاند یا بسته به الگویی که انتخاب می کنید ، الگوی مورد نظر را به اندازه کاشی ها برش دهید. وسایل تزئینی یا آویز برای دسترسی آسان به وسایل نیز می تواند ایده خوبی برای پوشاندن باشد. دیوار پشتی باشید.

خوردن کمد را فراموش نکنید!

در پایه کابینت واقع در کف (کف کابینت) می توانید با افزودن و چسباندن کاغذهای رنگی یا مطابق با رنگ های تزئینی موجود ، ظاهر زشت را بپوشانید و علاوه بر زیبایی بخشیدن به ظاهر با افزودن رنگ های پاپ ، می توانید در فضا نیز باشید یک الگوی خاص وارد کنید. این ایده جزئیات است. اگرچه به نظر کوچک می رسد اما بسیار کارآمد خواهد بود. می توان از مواد یا برچسب های ضد آب استفاده کرد تا در حین تمیز کردن آسیب نبینند ، در غیر این صورت به راحتی از کاغذ استفاده می شود. بعداً رنگ و طرح مورد نظر را تغییر دهید.

برچسب ها و فویل های آلومینیومی

استفاده از فولاد ضد زنگ یک گزینه محبوب و کاربردی برای آشپزخانه ها است ، اما در واحدهای مسکونی قدیمی نمی توان لوازم استیل را به روز یا تعویض کرد و خرید آنها برای ملک اجاره ای ممکن است مقرون به صرفه نباشد و خبر بد این است که که نمی توان آنها را حذف کرد. اما خبر خوب این است که شما می توانید این منطقه را با رول فویل آلومینیوم یا برچسب ها بپوشانید و ظاهر جدیدی در آنها ایجاد کنید.

قبل از استفاده از آنها ، از شخص دیگری کمک بگیرید و فویل یا برچسب را از بالا به پایین بر روی قسمت مورد نظر به درستی اندازه بگیرید و از شخص دیگری بخواهید آن را با کارت اعتباری روی سطح بکشد تا هیچ حبابی باقی نماند. . سپس با تیغ تیز قسمتهای اضافی را با دقت و ظرافت جدا کنید تا لبه ها تمیز و روان به نظر برسند.

اگر از برچسب استفاده می کنید یا قبلاً از برچسبی استفاده کرده اید که دوست ندارید در خانه دوست داشته باشید ، نگران برداشتن برچسب با سشوار یا سشوار نباشید و ممکن است به مقداری الکل یا شوینده نیاز داشته باشید. است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد