مجله آموزشی آنلاین نکات طراحی دکوراسیون و تکنیک های خانه داری

در این سایت می خواهیم با هم نکاتی را یاد بگیریم تا زندگی بهتر و زیبایی داشته باشیم.

مجله آموزشی آنلاین نکات طراحی دکوراسیون و تکنیک های خانه داری

در این سایت می خواهیم با هم نکاتی را یاد بگیریم تا زندگی بهتر و زیبایی داشته باشیم.

آنچه باید درباره مبلمان مدرن بدانیم!

همانطور که می دانید سبک و طراحی مدرن یکی از محبوب ترین سبک ها در فضای داخلی خانه است که سه اصل زیبایی ، سادگی و راحتی زندگی امروز در خانه های کوچک و آپارتمان ها را در نظر می گیرد. اساساً ، مبلمان معاصر به عنوان یک طراحی مینیمالیستی و خلوت ، با سادگی و کارایی به عنوان مهمترین اصل در نظر گرفته می شوند.

همانطور که قبلاً اشاره شد ، مبلمان همیشه نقشی اساسی و مثر در طراحی داخلی دارند و چنین نقشی را در این نوع دکورها دارند. به طور کلی ، مبلمان مدرن راحت و فاقد هرگونه طراحی لوکس است. ظاهر مبلمان مدرن همیشه با پارچه های ساده ، ساده و ساده همراه است که فضای اتاق را به زیبایی خاصی می بخشد.

ویژگی های اصلی یک مبل مدرن

مبلمان مدرن و مدرن ، بسته به نوع طراحی ، دارای چندین ویژگی مشترک است ، دانستن اینکه این امر به شما کمک می کند بهترین انتخاب را داشته باشید. به طور کلی ، ویژگی های یک مبل مدرن شامل موارد زیر است:

اشکال و رنگ مبلمان مدرن و مینیمالیستی

انواع رنگ و تراکم مبلمان مدرن ، ترجیحاً رنگ خالص بسیار کمتر است. به طور کلی ، در طراحی مبلمان مدرن از رنگ های خنثی و خنک تر نسبت به سبک های دیگر مبلمان استفاده شده است. هدف از طراحی مدرن و مینیمالیستی ایجاد آرامش فراتر از شلوغی و شلوغی است.

همچنین ، در ظاهر و طراحی مبلمان مدرن ، استفاده از خطوط با انحنا و قوس بسیار کمتر دیده می شود و در عوض ، خطوط مستقیم تیز و زاویه دار یکی از مشخصه های مبلمان مدرن است.

پارچه ای که به عنوان روکش مبل مدرن استفاده می شود

مهمترین نکته ای که هنگام خرید مبل جدید باید به آن توجه کنید توجه به پارچه مناسب مبل است. به طور کلی پارچه های مورد استفاده در مبلمان مدرن معمولاً از مواد مختلفی از جمله میکروفیبر ، چرم ، جیر و پنبه ساخته می شوند و معمولاً ظاهری یکنواخت و یکنواخت دارند. البته توجه داشته باشید که انواع مبل راحتی و مدرن با پارچه های گلدار یا طرح دار نیز در بازار موجود است. توجه داشته باشید که مبل های بزرگتر معمولاً به صورت تک رنگ انتخاب می شوند و یک مبل به صورت طرح دار در نظر گرفته می شود. پارچه های تودوزی طرح دار و شلوغ برای خانواده های پرجمعیت مناسب است ، زیرا پارچه های تودوزی سفالی یا طرح دار به دلیل شلوغ بودن ، روی مبل کم کثیف و کثیف هستند. با این حال ، باید به یاد داشته باشید که نوع تک رنگ به یک طراحی مدرن نزدیک تر است.

چوبی که در مبلمان مدرن استفاده می شود

با توجه به اینکه این نوع مبلمان منبت کاری و حکاکی متفاوتی ندارد ، انتخاب و استفاده از چوب هایی مانند ملامین و روسی مشکلی ندارد. در واقع ، استفاده از چوب های مختلف در چنین مبلمان بدون هیچ مشکلی استفاده می شود. اما شاید جالب باشد که بدانید چوب آبنوس ماده محبوب در طراحی مبلمان مینیمالیستی است. زیرا چوب آبنوس دارای چوبی معطر است و بسیار مقاوم است و از سختی و مقاومت بسیار خوبی برخوردار است. رنگ چوب آبنوس از زرد تا سفید ، قهوه ای و سیاه متفاوت است و از تنوع رنگی خوبی برخوردار است. به همین دلیل است که از آن در بازار مبلمان ایران برای ساخت وسایل لوکس و مبلمان مدرن استفاده می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد