مجله آموزشی آنلاین نکات طراحی دکوراسیون و تکنیک های خانه داری

در این سایت می خواهیم با هم نکاتی را یاد بگیریم تا زندگی بهتر و زیبایی داشته باشیم.

مجله آموزشی آنلاین نکات طراحی دکوراسیون و تکنیک های خانه داری

در این سایت می خواهیم با هم نکاتی را یاد بگیریم تا زندگی بهتر و زیبایی داشته باشیم.

انواع درب و پنجره های دو جداره.

بسیاری از افراد ترجیح می دهند از نسیم و فضای باز لذت ببرند تا استفاده از کولر در فصول گرم. تنها مشکل در این شرایط ترس از ورود حشرات و ایجاد اختلال در نظم است که با نصب یک شبکه مناسب و با کیفیت به راحتی برطرف می شود. در واقع ، به محض خرید و نصب شبکه ای متناسب با شرایط خود ، سالها از شر آفات در امان خواهید بود. بنابراین اجازه ندهید چیزی از نفس کشیدن در هوای تازه جلوگیری کند! حالا چه بهتر که این شبکه ها زیبا و آسان نصب شوند!

جلو پنجره مشبک کلاسیک برای درب و پنجره

امروزه جوراب شلواری جدیدی وارد بازار می شود که شبیه جوراب شلواری کلاسیک است ، اما یک آهنربا در اطراف خود دارد و بنابراین نصب آن آسان است. خیال شما راحت است! شبکه های مغناطیسی بسیار قوی هستند.

یکی از انواع کلاسیک پرده ، پرده ثابت است که عمدتا برای پنجره ها ، به ویژه پنجره هایی که به طور معمول خیلی باز نمی شوند ، یا برای پنجره های دو جداره کشویی ، همانطور که در بالا نشان داده شده است ، انتخاب می شوند.

یکی از خصوصیات شبکه های مغناطیسی این است که بسیار راحت باز و بسته می شوند. چند آهن ربا ، مانند آنچه در بالا نشان داده شده است ، نصب مشبک در خارج از پنجره دو جداره برای باز کردن پنجره غیر ضروری است ، و با محافظت در برابر آب و هوای نامناسب مانند باران و برف ، عمر مشبک را افزایش می دهد.

یکی از جدیدترین انواع پنجره و درب های دو جداره مش توری است که به آن مش آکاردئون نیز می گویند. این شبکه ها مانند کرکره باز و بسته می شوند و به لطف مقاومت بالایی که دارند ، مدت زیادی دوام خواهند داشت.

جلوپنجره درب ثابت مدل کلاسیک جلوپنجره ریلی است و معمولاً برای درب های پر رفت و آمد استفاده می شود. با قضاوت از روی صندلی کوچک کنار تصویر ، ویژگی این خانواده وجود بچه های کوچک در این خانواده است و یکی از نکات جالب در مورد این نوع مش این است که حتی کودکان بدون کمک بزرگسالان به راحتی می توانند آنها را باز کنند فضای بین آنها حیاط و سالن یا بالکن و سالن خانه به محل کار خود بروید.

تورهای مختلف کشویی گزینه های بسیار خوبی برای دور نگه داشتن حشرات به خصوص در خانه هایی با تراس یا بالکن هستند. به تصویر بالا نگاه کن؛ هم زیبا و هم کاربردی!

مش غیر معمول برای درب و پنجره

توری ها همیشه نباید ساده باشند ، افزودن یک الگوی الماس ساده مانند این عکس ، علاوه بر زیبایی این توری ، حتی باعث می شود در نگاه اول تفاوت آن را با درب ورودی متوجه نشوید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد