مجله آموزشی آنلاین نکات طراحی دکوراسیون و تکنیک های خانه داری

در این سایت می خواهیم با هم نکاتی را یاد بگیریم تا زندگی بهتر و زیبایی داشته باشیم.

مجله آموزشی آنلاین نکات طراحی دکوراسیون و تکنیک های خانه داری

در این سایت می خواهیم با هم نکاتی را یاد بگیریم تا زندگی بهتر و زیبایی داشته باشیم.

تولید محتوای گرافیکی و تاثیر آن بر روی سئو سایت شما

با گسترش روزافزون کسب و کار اینترنتی، صاحبان مشاغل برای دیده شدن نیاز به تبلیغات گسترده تر و جذاب تری دارند. از آنجایی که آمار نشان می دهد که تصاویر گرافیکی و محتوای صوتی و تصویری بهتر از محتوای متنی در ذهن مخاطب می ماند و مخاطبان بیشتری را جذب می کند، بهترین گزینه برای معرفی محصولات به بازار هدف خواهد بود. در این مقاله شما را با نحوه ایجاد محتوای گرافیکی آشنا می کنیم.

برنامه زمانی چیست؟

گرافیک را می توان از چند دیدگاه در نظر گرفت، اما در لغت به معنای طراحی و نوشتن است. همه چیز مانند عکس، نقاشی، رنگ های مختلف روی بوم، دیوار. آنچه ایجاد می شود طراحی گرافیک نامیده می شود.


تولید محتوا

تولید محتوای گرافیکی - تولید محتوای متنی


شاید این روزها اصطلاح تولید محتوا را زیاد شنیده باشید، محتوا می تواند شامل هر چیزی مانند بلیط کنسرت، رسید رستوران، عکس های نقاشی شده در بزرگراه ها و غیره باشد.


اما آنچه در وب مهم است ایجاد محتوایی است که مختص آن وب سایت باشد. اگر محتوا مطابق با مخاطب ایجاد نشود، مطمئناً نمی توانید به اهداف تجاری خود برسید.


تولید محتوا باید منحصراً برای آن تجارت تهیه و تولید شود و نباید از سایت های دیگر کپی شود. به این ترتیب می توانید مخاطبان سایت خود را راضی نگه دارید و همچنین از موتورهای جستجو نتیجه مثبت بگیرید.


تولید محتوا شامل تولید محتوای ویدئویی (تصویر)، تولید محتوای گرافیکی، پادکست (تولید محتوای صوتی) و تولید محتوای متنی وب می باشد که هر کدام از این محتواها استانداردهایی دارند که باید برای آن استراتژی تدوین شود. حتما از کارشناسان تولید محتوا برای کسب و کار خود استفاده کنید.شما خودتان ممکن است بارها از کنار بزرگراه رد شوید اما متوجه دیوارها و نقاشی ها نشوید. یا بارها از سایت های مختلف بازدید کرده اید اما متوجه محتوای خاصی نشده اید. ناگهان طرح و ایده ای خاص یا رنگ خاصی توجه شما را جلب می کند. گاهی اوقات مهم نیست که این طرح چقدر مهم است. نکته مهم این است که محتوای گرافیکی شما را حتی برای چند لحظه جذب کرده است. این در بازاریابی بسیار مهم است.


در بازاریابی آنلاین، صاحبان مشاغل مستقیماً با مخاطبان خود مواجه نمی شوند. این امر بازاریابی را دشوار می کند. این کار را برای آنها سخت می کند. اما یک ایده خلاقانه و محتوای گرافیکی قدرتمند می تواند بهترین نتیجه را برای این کسب و کار آنلاین به ارمغان بیاورد. ممکن است محتوای ایجاد شده آنقدر جذاب و جذاب باشد که مخاطبان اینترنتی را به خود جذب کند و آنها را به مشتری خوبی تبدیل کند.


ویژگی های محتوای گرافیکی خوب:

این نوع تولید محتوا برگرفته از طرح، رنگ، نماد و عنصر است. محتوای گرافیکی باید با موضوع و هدف سایت مطابقت داشته باشد.

تولید محتوای گرافیکی باید کاملا انحصاری باشد. کپی برداری از سایت های دیگر کمکی به شما نمی کند. زیرا طراحی گرافیکی مانند یک لوگو در ذهن بیننده می نشیند. کپی کردن طرح های دیگران در واقع برندسازی آنهاست.

خلاقیت حرف اول را در این سبک تولید محتوا می زند. در واقع، هرچه طرح شما خلاقانه تر طراحی شود، احتمال جذب مخاطبانتان بیشتر می شود.

با توجه به اینکه چشم ها فانتزی و گرافیک را زودتر از عکس و متن می بینند، محتوای گرافیکی باید در کمترین زمان ممکن پیام را به مخاطب منتقل کند.

اهمیت محتوای گرافیکی در سئو

تولید محتوای گرافیکی قطعا برای سئو سایت شما موثر است. محتوای دارای سبک گرافیکی به تنهایی یا در ترکیب با محتوای دیگر می تواند رتبه بندی گوگل شما را تغییر دهد.اگر طرح شما بسیار جذاب باشد، به سرعت در وب به صورت ویروسی منتشر می شود. این موضوع باعث مرتبط شدن آن می شود و همه موتورهای جستجو شما را شناسایی و ردیابی می کنند. هرچه مخاطبان شما بیشتر درگیر باشند و برنامه شما ویروسی تر باشد، رتبه شما در گوگل و سایر موتورهای جستجو بالاتر خواهد بود. در نهایت افراد بیشتری محتوای شما را بررسی خواهند کرد و شما مشهورتر خواهید شد. و کسب و کار شما قطعا توسعه بیشتری خواهد یافت.


استفاده از محتوای گرافیکی

تعامل مخاطب را افزایش دهید

نرخ تبدیل را افزایش دهید

در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

رتبه بندی گوگل و موتورهای جستجو

جذب مخاطب و جلوگیری از خستگی و کسالت مخاطب

ارائه محتوای جامع در کمترین زمان ممکن

 به یاد داشته باشید که وب سایت شما ویترین کسب و کار شما به مشتریان است. مردم ناخودآگاه جذب زیبایی می شوند و خلاقیت همیشه زیباست. مطمئنا ویترین های زیبا باعث جذب مخاطب و مشتریان بیشتری می شود. به چهره سایت خود و محتوایی که برای توسعه کسب و کار ارائه می کنید توجه کنید. این مهمترین راز بهترین بودن در بازاریابی اینترنتی است. محتوای گرافیکی تنها یکی از جذاب ترین مطالبی است که می توانید در سایت خود استفاده کنید.

ثبت سفارش تولید محتوا گرافیکی و ویدیویی با قیمت مناسب

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد