مجله آموزشی آنلاین نکات طراحی دکوراسیون و تکنیک های خانه داری

در این سایت می خواهیم با هم نکاتی را یاد بگیریم تا زندگی بهتر و زیبایی داشته باشیم.

مجله آموزشی آنلاین نکات طراحی دکوراسیون و تکنیک های خانه داری

در این سایت می خواهیم با هم نکاتی را یاد بگیریم تا زندگی بهتر و زیبایی داشته باشیم.

مراحل افزایش فروش آنلاین

برای برنده شدن در فضای رقابتی فروش آنلاین، باید مجموعه ای از نکات را رعایت کنید. در ادامه به عوامل موفقیت یک فروشگاه اینترنتی می پردازیم که منجر به افزایش فروش آنلاین برای شما می شود.


1. فرآیند خرید را ساده کنید

یکی از اهداف مصرف کنندگان هنگام خرید آنلاین، خرید سریع و بدون تاخیر است. اگر بتوانید شرایطی را برای تسهیل فرآیند خرید ایجاد کنید، گام بزرگی در جهت بازگشت مشتری و خرید مجدد برداشته اید.


✔️ حذف گزینه های اضافی در فرآیند پرداخت: برخی از گزینه ها در فرآیند پرداخت غیر ضروری هستند. به عنوان مثال، اگر از ووکامرس استفاده می کنید، روند خرید محصولات دیجیتال باید متفاوت باشد. برای آن دسته از محصولاتی که فایل آنها پس از خرید در اختیار مشتریان قرار می گیرد، حذف فیلد آدرس روند خرید را برای آنها آسان می کند.


✔️کوتاه کردن فیلدهای ثبت نام: کاربران نمی خواهند فیلدهای زیادی را برای عضویت در سایت پر کنند. تعداد زیاد فیلدهای ثبت نام می تواند مانع از ثبت نام کاربر در سایت شما شود، چه برسد به خرید. استفاده از افزونه هایی که به سادگی با افزودن ایمیل یا شماره تلفن امکان ثبت نام را فراهم می کند، رضایت بیشتر کاربر را به همراه دارد.این مکمل ها را می توانید از چین خریداری کنید.

✔️ روش های مختلف پرداخت: برخی افراد بنا به دلایلی نمی توانند از طریق درگاه آنلاین خرید کنند. گزینه کارت به کارت می تواند تجربه خرید بهتری را به این افراد بدهد. علاوه بر این، گاهی اوقات افراد تمایل دارند برای یک کالا مبلغی را پرداخت کنند و پس از دریافت محصول و در محل، قیمت تمام شده را پرداخت کنند که می توانند از افزونه پرداخت در محل ووکامرس استفاده کنند.

   2. برنامه ها یا کمپین های وفاداری مشتری یک راه حل یک مرحله ای برای افزایش فروش آنلاین هستند

هزینه جذب مشتری جدید حداقل 3 برابر هزینه یک مشتری وفادار است. در تصویر زیر مشاهده می کنید که این هزینه به 6 تا 7 برابر می رسد. حقیقت این است که مشتریان وفادار به صورت دوره ای خرید خود را تکرار می کنند. ایجاد برنامه های وفاداری مانند کمپین های تخفیف و جشنواره ها فروش شما را در مدت زمان کوتاهی چند برابر می کند و بازدید سایت شما را افزایش می دهد. ارائه کد تخفیف رضایت و وفاداری مشتریان را افزایش می دهد و باعث می شود که دوباره برگردند و بیشتر خرید کنند. پس با خیال راحت در مناسبت های مختلف به مشتریان کد تخفیف ارائه دهید.

یکی دیگر از راه های افزایش وفاداری که در افزایش فروش اینترنتی موثر است، برخورد درست با مشتریان و حل به موقع مشکلات است.شک نکنید که تعامل شما در ذهن مخاطب می ماند و اگر خاطره خوبی از شما نداشته باشد می تواند این تجربه ناامیدی را به ده ها دوست خود بگوید. کاربران نیز کمتر احتمال دارد که رضایت خود را به دوستان خود منتقل کنند. ارائه تجربیات از این طریق بازاریابی دهان به دهان نامیده می شود و اگر این بازخورد منفی باشد در درازمدت بر فروش اینترنتی شما تاثیر منفی می گذارد.


یکی از مهم ترین نکات فروش اینترنتی که بر پیشرفت فروشگاه اینترنتی شما تاثیر می گذارد، افزایش کیفیت محصول است که همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید، بیشترین تاثیر را در وفاداری مشتریان دارد.

3. یک لیست ایمیل از کاربران و مشتریان بالقوه بسازید

ایمیل مارکتینگ یکی از روش های بازاریابی است که نسبت به سایر روش های بازاریابی از نرخ تبدیل مناسبی برخوردار است و همواره به عنوان ابزاری برای افزایش فروش آنلاین مورد استفاده قرار می گیرد. میزان موفقیت این روش در مشاغل مختلف متفاوت است، اما به طور متوسط ​​بیش از 15.22٪ است. دلیل این نرخ تبدیل بالا این است که مخاطبان خود را بسیار هدفمند انتخاب می کنید و برای کاربران وب سایت خود ایمیل می فرستید.راه های مختلفی برای دریافت ایمیل کاربر سایت وجود دارد مانند پر کردن فرم هایی مانند عضویت در خبرنامه، ثبت نام، صفحات فرود عضویت، پاپ آپ ها، فرم های تماس با ما و غیره. از این لیست ایمیل در بازاریابی مستقیم یا ایمیل مارکتینگ استفاده کنید. بنابراین، در کنار سایر اقدامات بازاریابی ایمیلی، یکی از بهترین راه‌ها برای افزایش فروش اینترنتی و رشد سریع کسب‌وکارتان، ایجاد فهرست مشتریان ایمیلی است.

https://isamano.com/articles/important-points-increasing-profits-in-online-store

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد