مجله آموزشی آنلاین نکات طراحی دکوراسیون و تکنیک های خانه داری

در این سایت می خواهیم با هم نکاتی را یاد بگیریم تا زندگی بهتر و زیبایی داشته باشیم.

مجله آموزشی آنلاین نکات طراحی دکوراسیون و تکنیک های خانه داری

در این سایت می خواهیم با هم نکاتی را یاد بگیریم تا زندگی بهتر و زیبایی داشته باشیم.

نکات ست کردن اصولی استایل زنانه

نکات ست کردن اصولی استایل زنانه

در استایل خوب داشتن نیازی نیست که حتما لباس های گران قیمت را خریداری کنید. شما با لباس های معمولی و ارزان خود نیز در صورتی که بدانید چه رنگ هایی را با هم بپوشید و از چه اکسسوری هایی استفاده کنید، می توانید تیپ و استایل متفاوت و خاص خود را داشته باشید.


ست کردن جوراب با کفش

خرید جوراب فانتزی ساده و طرح دار نوعی اکسسوری به شمار می آید که بمنظور پوشش پا استفاده می‌شود. با توجه به جنسیت، کاربرد، رسمیت و رنگ، انواع متنوع جوراب تولید می شود. این نکته را مدنظر داشته باشید که جوراب را باید با شلوار خودتان ست نمایید.


در هنگام انتخاب و خرید جوراب زنانه، در ابتدا به مقدار نخی که در الیاف آن به کار رفته است توجه کنید. جوراب ها در انواع مختلفی تولید می شوند. پارچه پنبه ای قدرت جذب رطوبت بالایی دارد، گردش هوا در آن به خوبی صورت می گیرد و البته وزن سبکی دارد به همین دلیل از در تولید جوراب از پنبه بیشترین استفاده را می شود.


جوراب های نایلونی و پلی آمید نیز در بازار وجود دارد که خاصیتی کشسانی دارند و همچنین بسیار و نرم و لطیف هستند.


نکات ست کردن جوراب با کفش

کفش های کتانی را با جوراب های کالج و یا ساق کوتاه بپوشید که لبه ندارند و از کفش بیرون نمی زند. اگر کفش نیم بوت یا چکمه دارید، ابتدا شلوار جین تنگ یا شلوار لگ جذب را بپوشید سپس جورابی ساق دار را آزادانه بر روی شلوار بپوشید در نهایت کفش را پا بزنید. البته طول ساق جوراب از قد کفش بلندتر نباشد.


ست کردن براساس رنگ و طرح لباس

در زمان ست کردن لباس و انتخاب استایل در ابتدا باید به رنگ و طرح پوشاک خود توجه نمایید. یک اصل مهم وجود دارد، این است که؛ طرح های مختلف پارچه را در کنار هم استفاده نکنید. به این صورت که در استایل تان دو المان طرح دار آن هم کنار یکدیگر نپوشید. به عنوان مثال: پارچه چهارخانه را با روسری گل دار اصلا نمای جالبی ندارد و به جای روسری گل دار از یک شال یا روسری ساده تک رنگ استفاده نمایید.


در مورد رنگ ها نیز همین گونه است. بهترین استایل رنگ ها، ترکیب رنگ های مکمل با یکدیگر است. به عنوان مثال رنگ آبی و نارنجی – سبز و قرمز اگر به درستی ست شوند، جذابیت زیادی را به تیپ تان می بخشند.


خرید اینترنتی انواع لباس زیر زنانه، جوراب و لباس راحتی نیلاتن

فروشگاه اینترتی لباس زیر زنانه نیلاتن اهداف بزرگی دارد و قصد دارد با ارائه بهترین و با کیفیت ترین پوشاک بانوان با قیمتی مناسب، ارزش واقعی بانوان را به آن ها نمایش دهد. به منظور حمایت از حقوق شما عزیزان تخفیف های دائمی و دوره ای در سایت لحاظ شده است و همینطور یک تخفیف ویژه برای به ثبت رساندن اولین خریدتان.


ما می خواهیم شما به خانواده بزرگ نیلاتن بپیوندید و در کنار هم لحظات شاد و رنگی را رقم بزنیم.


برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص محصولات پوششی برای بانوان به خصوص لباس زیر، شورت و سوتین، شورت زنانه، شورت لامبادا، لباس راحتی بانوان و جوراب زنانه فانتزی می توانید به وب سایت فروشگاه اینترنتی لباس زیر نیلاتن (nilatan.com) مراجعه نمایید و لیست محصولات متنوع را مشاهده نمایید.


نیلاتن


از طریق کانال های ارتباطی زیر به منظور دریافت اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره در خرید محصولات؛ با تیم ما در ارتباط باشید.


ایمیل جهت مشاوره:   nilatanco@gmail.com


تماس و مشاوره تلفنی:  ۰۲۵۳۲۹۱۲۹۲۰


آیدی اینستاگرام: nilatanco@


آدرس پستی: استان قم- میدان شهید صدوقی- خیابان شهید صدوقی – بلوار فردوسی

بیشتر بخوانید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد