مجله آموزشی آنلاین نکات طراحی دکوراسیون و تکنیک های خانه داری

در این سایت می خواهیم با هم نکاتی را یاد بگیریم تا زندگی بهتر و زیبایی داشته باشیم.

مجله آموزشی آنلاین نکات طراحی دکوراسیون و تکنیک های خانه داری

در این سایت می خواهیم با هم نکاتی را یاد بگیریم تا زندگی بهتر و زیبایی داشته باشیم.

مدیریت بهداشت در دوران پریود یا عادت ماهانه زنان

مدیریت بهداشت در دوران پریود یا عادت ماهانه زنان بسیار مهم است. چه دختر نوجوانی هستید که به تازگی این روزها را تجربه می کنید و چه بانوی میانسالی که سالها تجربه عادت ماهوار را دارید؛ مطالعه این یادداشت و مدیریت دوران پریودی از جنبه های مختلف به شما پیشنهاد می شود.


در جامعه و فرهنگ ما با توجه به اینکه روز به روز در حال مشاهده پیشرفت های متعددی هستیم؛ اما هنوز هم صحبت از قاعدگی و خونریزی زنانه یک تابو به حساب می آید. همین مساله منجر شده که زنان و دختران بسیار زیادی مخصوصا در مناطق محروم و دچار فقر فرهنگی و بهداشتی در معرض آسیب های جدی بهداشتی از نظر جسمی و روحی قرار بگیرند.


هنوز هم هستند دخترانی که برای تهیه و خرید پدهای بهداشتی دچار استرس و نگرانی می شوند و برخی افراد نیز از روی خجالت یا شرم وسایل بهداشتی را داخل نایلون مشکی قرار می دهند. همین عدم آگاهی و نداشتن اطلاعات بهداشتی کافی، باعث شده زنان زیادی در وضعیت خوبی قرار نداشته باشند و سلامت شان به خطر بیافتد.


محصولات بهداشتی مناسب استفاده کنید

خوشبختانه محصولات بهداشتی متنوعی برای این روزها وجود دارد. می توانید با امتحان کردن هر کدام توجه شوید که کدام یک از آن ها مناسب شما است یا نه! نکته مهم این است که؛ هر محصولی را که انتخاب می کنید حواستان باشد که در بازه زمانی های خیلی کم آن را تعویض کنید این کار سلامت و بهداشت تان را تضمین می کند.

شورت زنانه زیبایی بدن خانم ها را دو چندان می کند و علاوه بر پوشانندگی بدن باید برای سلامتی نیز نکاتی در انتخاب آن رعایت شود. آلت تناسی زنان بسیار متفاوت از مردان است و باید مراقبت های خاص خود را داشته باشد. به عنوان مثال از شورت هایی که از جنس مناسب هستند و باعث ایجاد قارچ و باکتری نمی شوند استفاده کنید و همیشه باید ابتدا به فکر سلامتی خود باشید.


برخی از این شورت ها فقط زیبایی دارند و نمی توان از این مدل ها در طول روز استفاده کرد چرا که از نظر جنس و طراحی راحت و مناسب نیستند و فقط باید چند ساعت از آنها استفاده کرد مثل کفش های پاشنه بلند که فقط برای مراسم های بخصوصی استفاده می شوند و بعد از مراسم پادرد می آورند.


خرید شورت توری زنانه که یکی از زیبا ترین و جذاب ترین نوع شورت های زنانه است را می توانید در نیلاتن تجربه کنید.


البته اگر از شورت های توری برای مصرف روزانه و همیشگی استفاده می کنید توصیه می کنیم که به جای شورت های توری زنانه؛ شورت نخی را امتحان کنید و راحتی را از اندام های خود نگیرید و برای زیبایی و تنوع می توانید از شورت های توری استفاده کنید.


عدم استفاده زیاد از صابون

محصولات شستشو واژن متنوعی در داروخانه ها وجود دارند که غالبا در استفاده آن ها ضرورتی وجود ندارد. در روزهای قاعدگی سعی کنید برای شستن خود صرفا فقط از آب استفاده کنید. در صورت نیاز به شوینده ها، حتما از صابون های ملایم و فاقد عطر استفاده کنید.

اطلاعات بیشتر را اینجا بخوانید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد