مجله آموزشی آنلاین نکات طراحی دکوراسیون و تکنیک های خانه داری

در این سایت می خواهیم با هم نکاتی را یاد بگیریم تا زندگی بهتر و زیبایی داشته باشیم.

مجله آموزشی آنلاین نکات طراحی دکوراسیون و تکنیک های خانه داری

در این سایت می خواهیم با هم نکاتی را یاد بگیریم تا زندگی بهتر و زیبایی داشته باشیم.

کاربرد شومیز در مد و استایل زنانه

کلمه شومیز ریشه در زبان فرانسه دارد (Chemise) و در ابتدا به همین پیراهن های ساده مردانه جلوباز گفته می شد و طیف وسیعی از پوشش های بالاتنه بانوان را شامل می شود: بلوز، تی شرت، ژاکت و …


در حال حاضر شومیز صرفا لباسی زنانه و البته پرکاربرد و محبوب در میان بانوان به حساب می آید. هر یک از خانم ها باید حتما یک عدد شومیز ساده و شومیز مجلسی و شیک را در کمد لباسهای خود داشته باشند. برندهای مختلف بصورت گسترده اقدام به طراحی و تولید مدل ها و رنگ های مختلف شومیز دارند و همین امر کمی خرید و انتخاب شومیز زنانه مناسب را دشوار نموده است. اگر مدلی که انتخاب می کنید با شرایط و موقعیتی که در آن هستید متفاوت باشد، زیاد جالب بنظر خواهید رسید. اگر جنس پارچه شومیز بی کیفیت باشد بعد از چند ساعت که از پوشیدن آن گذشته است، شکل خود را از دست داده و چروک می شود و استایل شما را بد و نامرتب نشان می دهد.

بیاید کمی در مورد رنگ ها و نمادهایی که هستند صحبت نماییم. یک شومیز سفید رنگ که جلوی آن دکمه دار است به شما ظاهری کلاسیک می دهد؛ شما را زیبا، باهوش و زیرک نشان می دهد. شومیز به رنگ آبی مناسب برای موقعیت های رسمی و اداری است. شومیز آبی رنگ شما را بشاش و خنده رو نشان می دهد. اگر به دنبال ظاهری غیرحرفه ای هستید به سراغ خرید شومیزهای شلوغ و طرح دار بروید. شومیزهای پشمی چهارخانه می تواند تکمیل کننده یک استایل زمستانی جذاب باشد.

کاربرد شومیز در مد و استایل زنانه   پیشنهاد ما این است که شومیزهای طرح دار و ساده با رنگ های مختلف را در کمد لباس هایتان داشته باشید که به راحتی با توجه شرایط و موقعیت تیپ تان را کامل کنید.

  

استایل زمستانی با کاغذ مخملی و شلوار جین
ترکیب کبریت کاغذی زنانه که این روزها طرفداران زیادی دارد در کنار شلوار جین و نیم بوت چرمی انتخابی ویژه برای استایل زمستانی زنانه محسوب می شود که می توانید با پوشیدن حبوبات این ترکیب چشم نواز را تکمیل کنید.لباس بافتنی زنانه و یک کت یا ژاکت بلند و در مرکز توجه قرار بگیرید.
دستمال کاغذی به سبک نیمه رسمی!
برای مهمانی های نیمه رسمی می توانید دستمال کاغذی را با شلوارهای نخی یا دامن کوتاه حمایتی بپوشید. یکی دیگر از گزینه های مد روز برای خانم ها، بلوز حریر آستین بلند است که می توانید آن را با شلوار و کفش پاشنه بلند بپوشید و در مهمانی استایل خاصی داشته باشید.
کاغذ با ستون فقرات باز، مناسب برای جلسات دوستانه!
برای مناسبت های دوستانه خود می توانید ترکیب بلوز پشت باز را با شلوار تنگ و چکمه های بلند بپوشید تا استایل زیبای شما جذاب شود. در پایان می توانید با افزودن ساعت زنانه با بند چرمی به این ترکیبی که انتخاب کرده اید، جذابیت استایل خود را تکمیل کنید.
نقش ها را جسورانه انتخاب کنید!
کلیشه ها را روی کاغذ لباس بگذارید و تصمیم جسورانه بگیرید.پیشنهاد می کنیم آن را به سمت عقب بپوشید تا دکمه های پشت آن را ببندید. همچنین می توانید زیر پیراهن دکمه دار یک بلوز زنانه ساده بپوشید و به جای بستن دکمه های پیراهن، قسمت پایین دو طرف را به هم ببندید. انتخاب های جسورانه همیشه استایل شما را جذاب تر می کند.
خرید اینترنتی کاغذ زنانه.
وقتی خرید آنلاین را تجربه می کنید، تجربه خرید لباس لذت بخش تر می شود. خرید آنلاین باعث صرفه جویی در وقت شما می شود و نیازی نیست ساعت ها پشت ترافیک بمانید. در خرید اینترنتی لباس با انواع لباس ها مواجه می شوید و می توانید انواع لباس ها را با هم مقایسه کنید. امروزه تجربه خرید اینترنتی لباس مانند خرید تونیک، انواع لباس کتان، پیراهن و کفش مردانه و انواع لباس زنانه و مردانه نسبت به گذشته جذاب و کاربردی شده است.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد