مجله آموزشی آنلاین نکات طراحی دکوراسیون و تکنیک های خانه داری

در این سایت می خواهیم با هم نکاتی را یاد بگیریم تا زندگی بهتر و زیبایی داشته باشیم.

مجله آموزشی آنلاین نکات طراحی دکوراسیون و تکنیک های خانه داری

در این سایت می خواهیم با هم نکاتی را یاد بگیریم تا زندگی بهتر و زیبایی داشته باشیم.

ویژگی های یک شومیز خوب چیست؟

شومیز زنانه لباس خیلی پرکاربردی است و همه خانم ها مثل خود من عاشق شومیز هستند و البته به همین دلیل هم خرید انواع شومیز می می تواند کار سختی باشد. شومیزها رو تقریبا میشه با هر تیپ و استایلی ست کرد و برای هر مناسبتی پوشید؛ به همین دلیل هست که شومیزها اینقدر پرطرفدار هستند. طرح ها، رنگ ها و مدل های مختلف از شومیز در بازار موجود هستند. در این یادداشت قصد دارم با بیان نکاتی به شما کمک کنم تا به راحتی بتوانید تصمیم بگیرید که کدام مدل شومیز مناسب شماست.

انواع مدل های شومیزهای زنانه زیبا و شیک

شومیز زنانه در مدل های و طرح های جدید و به روز تولید می شود؛ یکی از پرکاربردترین لباس های زنانه است. شومیز زنانه معمولی را فرقی نمی کند با هر استایلی چه رسمی، مجلسی می توان پوشید. شومیزهای زنانه شیک تمام نیازهای شما را به عنوان یک خانم شیک پوش رفع می کند.

یک شومیز خوب چه ویژگی هایی دارد؟

بعد از معرفی انواع شومیزهای شیک و ساده بهتر است برویم به سراغ بیان نکاتی که به کمک آنها می توانید شومیز مناسب تان را بخرید.

اگر انتخاب تان شومیز آستین بلند است، توجه داشته باشید سرآستین های شومیز راحت بالا برود و خیلی تنگ نباشد.

وقتی شومیز را پوشیدید بازوها را بر روی هم بگذارید، آیا احساس سفتی یا کشیدگی در قسمت پشت دارید یا نه؟ اگر شومیز در قسمت پشت بیش از حد سفت باشد نشان دهنده سایز نامناسب آن برای شماست.

با پوشیدن شومیز زنانه نباید احساس سنگینی داشته باشید و در آن احساس ناراحتی داشته باشید.

یک نفس عمیق بکشید، آیا نفس کشیدن برای شما وقتی شومیز بر تن دارید سخت است یا نه؟

در گذشته، فلانل یک پیراهن ساده بود که زیر لباس های دیگر پوشیده می شد تا از کثیف شدن لباس های بیرونی که اغلب گران بود، محافظت می کرد. اما امروزه دستمال کاغذی کاربردهای مختلفی دارد و خرید دستمال کاغذی زنانه ارزان قیمت بسیار رایج شده است و خانم ها در مجالس، مهمانی ها و مجالس از دستمال کاغذی استفاده زیادی می کنند.

  این لباس‌های پرطرفدار زنانه معمولاً از متریال‌های مختلفی طراحی و دوخته می‌شوند، اما پارچه‌های ابریشمی، گیپور، لم، لی، مخمل و کرپ از محبوب‌ترین این لباس‌ها هستند. لباس های حریر چه با طرح های ساده و چه با طرح های گلدار، انتخاب خوبی برای خانم های جوان به خصوص برای مهمانی ها و مجالس هستند. لباس های لنگ نیز انتخابی مناسب و شیک برای دختر خانم ها محسوب می شود. ملحفه های گیپور نیز در بازار موجود است که با توجه به ظاهر شیک خود بسیار عالی و مناسب برای خانم ها در هر سنی می باشد.

بایدها و نبایدهای حمل کاغذ

برای اینکه بلوز زنانه منتخب و پوشیده شیک و زیبا باشد علاوه بر خرید و انتخاب صحیح باید به ترکیب آن نیز توجه ویژه داشت.- اگر دامن و دامن را برای مهمانی انتخاب کرده اید، بهتر است دامنتان ساده و دامنتان طرح دار باشد.

- اگر عبای شما رسمی است، سعی کنید زیر آن یک لباس ساده و ترجیحا ابریشمی بپوشید. پوشیدن لباس های گلدار زیر چنین لباس هایی چندان جالب نیست.

- اگر مانتو یا مانتوتان ساده است می توانید زیر آن کاغذهای طرح دار انتخاب کنید. اگر کت یا کت شما طرح دار است، از پوشیدن لباس های گشاد زیر آن خودداری کنید.

- اگر قصد پوشیدن بلوز و دامن دارید، مطمئن شوید که بلوزی که انتخاب می کنید کوتاه است. یک بلوز دامن بلند شیک و زیبا به نظر نمی رسد.

- برای مانتوهای تابستانی بهتر است از بلوزهای نخی راحت استفاده کنید.

- توجه به هماهنگی رنگ کاغذ با کت، کت، روسری، شلوار یا دامن خود را فراموش نکنید. ناسازگاری رنگ ها می تواند ظاهری درهم و برهم به شما بدهد.

در انتخاب کاغذ به چه نکاتی توجه کنیم؟

- سایز لباس زیر زنانه تنگ نباشد. باید روی بدن شما احساس راحتی و کمی شل داشته باشد.

- رنگ لباس باید با رنگ پوست شما و رنگ لباسی که با آن می پوشید هماهنگ باشد.- نوع لباس زنانه ای که انتخاب می کنید باید با لباس های دیگر و البته سن شما همخوانی داشته باشد.

- کیفیت را فدای قیمت نکنید. اگر کاغذ را با قیمت مناسب خریداری کنید، می توانید بارها از آن استفاده کنید. لباس های ارزان قیمت یا به نظر نامناسب روی بدن شما می آیند یا به زودی ناپدید می شوند.

- از نظر سبک پارچه، هزاران نوع پارچه وجود دارد. برای محل کار، پارچه های ساده، رنگارنگ، چاپ شده، پارچه های بدون طرح و راه راه مناسب ترند و برای استایل کژوال، طرح های چهارخانه و طرح های دیگر مناسب هستند.

- هنگام خرید بلوز زنانه ارزان به ضخامت پارچه توجه کنید. پارچه ضخیم قطعا دوام بیشتری دارد. اما گرم است. بنابراین شما می توانید آن را فقط در زمستان بپوشید. در تابستان، پارچه های نازک تری را برای لباس زیر انتخاب کنید تا از گرم شدن بیش از حد و تعریق زیاد جلوگیری کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد