مجله آموزشی آنلاین نکات طراحی دکوراسیون و تکنیک های خانه داری

در این سایت می خواهیم با هم نکاتی را یاد بگیریم تا زندگی بهتر و زیبایی داشته باشیم.

مجله آموزشی آنلاین نکات طراحی دکوراسیون و تکنیک های خانه داری

در این سایت می خواهیم با هم نکاتی را یاد بگیریم تا زندگی بهتر و زیبایی داشته باشیم.

چگونه یک استایل شیک و جذاب داشته باشیم؟

زمانی که بخواهیم افراد را در حوزه مد و استایل تقسیم بندی کنیم؛ به دو دسته می رسیم. یک: افرادی که همیشه و در هر شرایطی بدون هیچ گونه قید و شرطی به دنبال مد و ترند روز هستند و از قوانین مد دنیا پیروی می کنند و در مقابل افرادی که هستند برای خود و استایل شخص دارند و از یک اصول خاص شخصی پیروی می کنند.

داشتن یک استایل شخصی نشان دهنده شخصیت و موقعیت اجتماعی افراد است و اینکه بدون توجه به ترندهای روز دنیا لباس بپوشید و البته شیک و جذاب نیز باشید، یک هنر به حساب می آید. در این یادداشت با بیان نکاتی به شما کمک خواهیم نمود که یک استایل شخصی جذاب را برای خود بسازید.

استایل شخصی به چه معنی است؟

استایل شخصی به نحوه ست نمودن و پوشیدن لباس ها با یکدیگر است، مدل مو و آرایش صورت حتی استفاده از یکسری اکسسوری خاص تمامی این موارد با هم یک استایل شخصی را می سازد. به منظور ساخت یک استایل شخصی باید در مورد اصول ست کردن لباس ها و اکسسوری را با یکدیگر اطلاعات درست داشته باشید و در کنار این توانایی را داشته باشید که با توجه به شرایط و شخصیت خود طوری لباس بپوشید که در دنیای مد شیک پوش به حساب بیایید. هماهنگی در لباس ها و المان های استایل بسیار مهم است.

نکات مهم در ساخت یک استایل شخص

سلیقه و شخصیت خود را بشناسید:

اولین مرحله این است که خود را به خوبی بشناسید. یعنی چی؟ به این معنی شخصیت، سلیقه و اندام خود را بشناسید. پاسخ دادن به این سوالات می تواند به شما کمک کند:

چگونه لباس هایی را دوست دارید؟

بیشتر اهل پوشیدن لباس های اسپرت، رسمی و یا کژوال هستید؟

سبک استایل کلاسیک یا مدرن، کدام یک شما را بیشتر جذاب نشان می دهد؟

آیا اهل ریسک کردن هستید یا فردی محافظه کار هستید؟

لباس ها را با یکدیگر ترکیب کنید:

یک پیشنهاد عالی برای ساخت استایلی متفاوت، وارد کردن لباس های طرح دار (راه راه) به لیست شماست. اگر همیشه از چند رنگ خاص مرسوم یعنی همان پالت رنگ های اصلی: رنگ های قرمز، آبی و زرد استفاده می کنید، بهترین زمان برای تغییر است. با شجاعت به سراغ رنگ ها و طرح های متفاوت و خاص بروید. می توانید دو رنگ لباس با دو رنگ مکمل را با هم بپوشید. البته باید حواستان باشد که این رنگ ها و طرح ها در خور شخصیت تان باشد و به شما و استایل تان بیاید. به عنوان مثال می توانید طرح راه راه ساده را با یک کت فلورال (گل دار) ست کنید.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد