مجله آموزشی آنلاین نکات طراحی دکوراسیون و تکنیک های خانه داری

در این سایت می خواهیم با هم نکاتی را یاد بگیریم تا زندگی بهتر و زیبایی داشته باشیم.

مجله آموزشی آنلاین نکات طراحی دکوراسیون و تکنیک های خانه داری

در این سایت می خواهیم با هم نکاتی را یاد بگیریم تا زندگی بهتر و زیبایی داشته باشیم.

معرفی انواع استایل ها

لغت استایل واژه ای بسیار پرکاربرد در حوزه هنر، موسیقی، دکوراسیون و نقاشی است و مهمترین کاربرد آن در صنعت مد و طراحی لباس است. زمانی که شما زیباترین و شیک ترین انواع سبک لباس یا انواع استایل را انتخاب می کنید، با پوشیدن آن احساس شادمانی، قدرت و البته اعتمادبنفس در شما افزایش می یابد. این مساله از نظر علمی نیز به اثبات رسیده است. با انتخاب یک استایل شیک و زیبا، هورمون دوپامین در مغز ترشح پیدا می کند و احساس آرامشی که به شما می بخشد همانند مصرف داروی آرام بخش است.

از همین رو نیاز است تا انواع استایل های شیک و جذاب را بشناسید. با پوشیدن یک سبک لباس عالی، شما به روح و جسم خود اهمیت می دهید و انرژی مثبتی که از این کار دریافت می کنید فوق العاده زیاد است. احساس ارزشمندی و لیاقتتان دو صد چندان خواهد شد.


در ادامه این یادداشت با انواع استایل لباس و ویژگی های آن ها آشنا خواهیم شد. زیبایی و آراستگی نیاز هر انسانی است و در ضمیر ناخودآگاه هر فردی تمایل به زیبا بودن و آراستگی نهادینه شده است.

استایل قدیمی Vintage

در استایل قدیمی که یکی از جذاب ترین سبک های لباس پوشیدن در میان دختران است؛ آیتم های موجود قدیمی هستند و مد سال های گذشته می باشند. استایل وینتیج الهام گرفته از دهه 50 میلادی است. ویژگی اصلی این سبک لباس در رنگ های شاد و پاستلی است. همه چیز در آن باید به رنگ شاد و جذاب باشد. لباس ها با طرح های قدیمی هستند به عنوان مثال بیشتر خال خالی و گل گلی که به زمان های گذشته بر می گردند. پوشیدن دامن نیز از دیگر ویژگی های فوق العاده سبک قدیمی است. برگرفته از لباس های مادربزرگ های دهه 60 و 50 شمسی خودمان. همین قدر شاد، صمیمی و دلبر.


مساله بعدی در مورد مدل موی دختران با تیپ vintage است که با توجه به استایل دهه های گذشته، دارای یک حالت فر بسیار ملایم هستند و یا اینکه خیلی ساده موهای صاف خود را بصورت دم اسبی معمولی پشت سرشان می بندند.

استایل دانشجویی Preppy

به راحتی می توان تا حدی نوع پوشش و لباس های دختران با تیپ دانشجویی را حدس زد؛ سبک لباس پوشیدنشان با الهام از دختران مدرسه ای و دبیرستانی شامل پیراهن های ساده یقه دار، شلوار زنانه ساده با رنگ های مختلف، لباس های بافت ساده، شومیزهای نخی ساده و جوراب های بلند است. فرم و آرایش موهای دختران با تیپ دانشجویی نیز اغلب ساده است (باز می گذارند یا بصورت دم اسبی می بندند). عینک های گرد و یا فرم دار نیز المان دیگر استایل preppy است. می توان استایل دانشجویی را از محبوب ترین ها در میان دختران جوان و نوجوان امروزی دانست. بهتر است با مدل های شلوار زنانه بیشتر آشنا شوید. چون شلوار ساده از المان های استایل دانشجویی است باید بدانید که کدام مدل مناسب تیپ شماست. در ادامه چند مدل شلوار زنانه را معرفی می کنیم که مناسب چه استایلی نیز است هم بیان شده است.


مدل شلوار زنانه ساده گسترده و متنوع است. شما نیاز است قبل از انتخاب مدل شلوارتان استایل تان را انتخاب کنید. مدل های شلوار ساده زنانه در انواع زیر است:


شلوار راسته


شلوار بگ


شلوار لگ یا جذب


شلوار دم پا


شلوار جین

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد