مجله آموزشی آنلاین نکات طراحی دکوراسیون و تکنیک های خانه داری

در این سایت می خواهیم با هم نکاتی را یاد بگیریم تا زندگی بهتر و زیبایی داشته باشیم.

مجله آموزشی آنلاین نکات طراحی دکوراسیون و تکنیک های خانه داری

در این سایت می خواهیم با هم نکاتی را یاد بگیریم تا زندگی بهتر و زیبایی داشته باشیم.

چگونه چند منبع درآمد داشته باشیم؟

هدف از طراحی بهینه وب سایت فروشگاه چیست؟

طراحی یک وب سایت وردپرسی معمولی آسان است، اما این قالب ها و وب سایت های وردپرسی به دلیل منابع کثیف و سنگین استاندارد نیستند. هر دو کند هستند و از نظر فنی طبق قوانین گوگل طراحی نشده اند زیرا فقط یک طراح سئو سایت می تواند این قوانین را بداند. نکاتی در طراحی وب سایت های بهینه وجود دارد که افراد کمی از آنها اطلاع دارند.

به جرات می توان گفت وبین سئو تنها شرکتی است که طراحان آن همگی متخصص سئو هستند و تمامی قوانین سئو را در طراحی های خود لحاظ می کنند. طراحی سایت فروشگاه اینترنتی یکی از سایت های مهم است و مهمترین نیاز آن سئو است که منجر به فروش هدفمند و متمرکز می شود. بنابراین منبع بهینه در فروشگاه های اینترنتی بسیار مهم است. با طراحی یک وب سایت فروشگاه آنلاین عالی، زمان فرآیند سئو را می توان به نصف کاهش داد. زیرا گوگل سایت را فقط از نظر منبع بررسی می کند.

ویژگی های اساسی طراحی سایت فروشگاه اینترنتی

 محصولات را بدون محدودیت وارد کنید

امکان خرید محصولات به صورت تکی یا گروهی

امکان تعیین تعرفه حمل و نقل

امکان انتخاب محصولات برای دانلود و پست

امکان ارسال پیامک و ایمیل به مشتری

یک وبلاگ و مجله برای سایت ایجاد کنید

یک کوپن تخفیف ایجاد کنید

ایجاد تخفیف های شگفت انگیز

  چرا وب سایت خود را از ابتدا طراحی نمی کنیم؟

ما چرخ را از ابتدا اختراع نمی کنیم! من خودم همیشه به همه شرکت هایی که هنوز شروع نکرده اند می گویم MVP بگیرند.این MVP چیست؟ کوچکترین محصولی که می توان به بازار معرفی کرد MVP نام دارد. بنابراین ابتدا باید کار خود را تست کنیم و جواب تستر را بدهیم و سپس بر اساس نیاز کاربر به سراغ طراحی خاص برویم.


تا اینجای کار، فکر می‌کنم این اشتباه با پرداخت هزینه زیادی برای طراحی منحصر به فرد تجاری توجیه شده است. حالا بیایید فکر کنیم شما برای طراحی یک وب سایت سفارشی رفته اید! اول اینکه شرکت سازنده عموما به گونه ای کار می کند که سورس کدهای سایت فروشگاهی را که برای شما ساخته اند به شما نمی دهند! بنابراین جوری از یک استراتژی فروش محدود استفاده می کند و تا زمانی که از این سیستم استفاده می کنید، باید هر آنچه را که نیاز دارید با آن شرکت هماهنگ کنید. شاید در ابتدا ما سیستم را طراحی کرده باشیم و شما هزینه کمتری بپردازید زیرا هزینه طراحی انحصاری بر تعداد کاربران ما تقسیم می شود، اما بعداً این سایت با سالاد نوشابه بسیار بیشتر از آنچه فکر می کنید برای شما هزینه خواهد داشت!


حالا فرض کنید خودتان یک تیم ساخته اید و اجازه می دهید برای شما کار کنند. باز هم برای فروشگاهی که هنوز تست نشده و MVP ندارد هزینه زیادی می پردازید!


بنابراین، به دلایلی که در بالا به شما عرض کردم، وب سایت سئو سایت فروشگاهی را برای شما طراحی می کند که به بهترین شکل ممکن کسب و کار شما باشد.کسب و کارهای کوچکی که تازه شروع به کار کرده اند.

مقاله اصلی چگونه چند منبع درآمد داشته باشیم؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد